Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: offtopic
Läst 679 ggr
Eleri-Twinkle
0

Hihihihihi...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Sonen traskade in på toaletten för att kissa. Efteråt när han spolar hör jag hur han gastar därinne, så jag går in och frågar vad han håller på med. Då lutar han sig över toalettstolen och skriker ner i den "Hugg inte av mer träd"

(Jag har berättat för honom att en del papper görs av träd som man har huggt ner i skogen. Detta förfasade han sig åt och har därefter använt pyttelite papper för att torka sig ihihih)

Ja se ungar*S*

Jane-Lyzell
0

Ha ha ha - vad härligt- tack vännen!

Kram Jane

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Blackfeather
0

SkrattandeSkrattandeSkrattande Åhh *mild inuti* vilken gobit…

Eleri-Twinkle
0

*S* Ja alltså jag skrattar fortfarande och hans oro över naturen är djupt rörandeGlad

Jensen1971
0

*ASG* dom e för goa dom små…..

Eleri-Twinkle
0

*S* ja verkligen*fniss*

Ayena
0

En sådan goding! Glad

Eleri-Twinkle
0

*ler* Ja han är mitt lilla troll*varm*

Marina2
0

Ha ha!Den var bra!

Vibeka
0

De är så kloka de små liven Flört Och så är han SÖT som en liten karamell!!!!

Eija
0

Vilken gullunge du har Eleri, så lillgammal och sååååååååååååååååå söt…..

Eleri-Twinkle
0

Ja han är mitt gullgull och säger underbart roliga saker flera gånger om dagen.

I går sa han att han skulle gifta sig med mig när han blir stor och att vi skulle dansa inne på SIBA huset, för att det var så högt i tak*fniss*

Kvaser
0

Vilket gulligt litet troll du har =)

Nyp han på kinderna från mig *he..he* dom ser så goa ut =)

Kram/Magnus

Att fela är mänskligt, att förlåta är gudomligt.

Eija
0

Skrattande….vilken härlig grabb….ja du dom är allt för goa….som min dotter sa när hon var liten, då skulle hon gifta sig med sin bror när hon blev stor…det är 14 år emellan dom…hon är lillsladdisen…

Ungar är så härliga…och det går ju så fort förbi den tiden, så det är bäst att ta vara på varje sekund…

Ina123
0

Vilken sötnos och så klok! Glad

Eleri-Twinkle
0

#12 *ler* det ska jag göraSkrattande

#13 *S* Ja dom är fantastiska, jag är attans glad att jag lyckats leva mer i nuet numera, detta gör att jag upplever honom fullt ut. Liten/stor magisk själ:-)

#14 *Kram*

solblomman47
0

Vilken gossin man blir nästan sugen tänk om man varit yngre.Krama och pussa han från mig.

Eleri-Twinkle
0

#16 Det ska jag göra*varm*

Och till alla som svarat, den kärlek och glädje ni ger sprids mellan oss allaKyss

Gustav-IV
0

Coolt att en så liten plutt fixar att koppla ihop det du sa om papperstillverkning med att det faktiskt behöver huggas ner träd för att han använder papper - och att det finns en vits med att spara på resurserna.

Eleri-Twinkle
0

Jo han imponerar med sin slutlednings-förmåga varje dag. Lillgammal redan*ler*