Vissa dagar är bara så "vrånga"
Idag har jag fått mitt tålamod testat ett antal gånger och jag är väldigt trött just nu.
Imorse när jag skulle styka en blus jag skulle ha på jobbet funkade inte strykjärnet det blev aldrig varmt och det är inte gammalt.
Det har varit helstressigt på jobbet idag, FarsDag imorgon och en personal sjuk, fötterna och ryggen värker och vi var helt svettig och slut, tur att vi inte säljer porslinssaker för jag vet inte hur många paket jag har tappat idag.
Sedan hade vi skålar med godis på disken och en treåring lyckades dra en karamell i halsen och vilken panik man får, men han svalde ner den och blev hysteriskt rädd och kräktes mm, så nu vet jag inte om vi törs ha godis framme något mer fast jag har alltid alternativ typ ren choklad sockerfritt och mjuka karameller jag vet inte vad han hade tagit men de når inte själv så föräldern måste ha gett han den, de borde veta tycker jag iallafall vad barnet bör äta. Nu gick det bra men han sa innan de gick - Jag vill aldrig mer ha en karamell, gråtandes.
När jag kom hem tänkte jag förbereda en gryta tills imorgon då jag har bjudit hem mamma och pappa och svärmor, när jag öppnar förpackningen på köttet är det surt trots att datumet går ut den 12/11, tar kontakt med affären och jag skulle få pengar tillbaka och kasta köttet. Jag delade bitarna och kokade det åt hundarna.
Hittade kycklingfilér i frysen, får ändra om middagsideérna. Väldigt irriterande.
Sedan skulle jag göra tårtbottnar till Farsdags då gick visparna ojämnt och stannade ibland tills de dog helt. Vispa ihop för hand och som tur vad blev botten hög och bra.Testade vispen sedan och då funkade den!
Middagstime: Lasagne var det tänkt, allt var klart för att ställa in i ugnen en stor långpanna bra att hitta igen sedan tyckte jag när jag upptäcker en kuse i lasagneförpackningen - den går säkert att äta men den fick hundarna också, så de är i alla fall glada.
Hela dagen har det bara gått emot mig så nu "skiter" jag i allt och går och ser Scarie Movie 4 med T.O och förmodligen somnar jag.
Ha en bra kväll allihopa, får se om jag tittar in senare./Tatsu
ojdå! hoppas att filmen var bra och att bilen startade sen också, såna där dagar kan allt hända. Imorgon eller ganska snart får du nog en toppen dag :D
//En främling är en vän du inte lärt känna än;) kicka in på My place on WW
Efter en sådan dag kan det bara gå åt ett håll - till det bättre.
Sannolikheten att du ska behöva uppleva en sådan jobbig dag igen, är liten. I varje fall på länge. 

Hej du..ja så känner man ju alltför ofta*L*
Vissa dagar vill man bara inte stiga upp..Min dag har också vart stressig..jobbat i dag och vart ingen tid för vila alls..Rörigt på jobbet och stimmiga barn just nu*ZZzzz*
Tur man kan finna lite ro här..Bättre i morgon…eller hur!!