Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: offtopic
Läst 508 ggr
signemo
0

OT Tretton år sen

Idag är det tretton år sen min vännina tog sitt liv.  Trots att man trodde att livet stanna har det fortsatt och mycket mycket har hänt.

Hoppas att hon känner att jag tänker på henne. Önskar henne allt gott och att hon har frid i sin själ.

Det var så konstigt den dan. Min vännina ringer flera gånger, till mitt jobb. Hon skulle ha iordning på sin dator. Jag frågade om jag inte kunna köra dit sen och hjälpa henne men nej. Den skulle bli färdig nu. Och dagen före sa hon att jag skulle ta vara på livet. Men vi pratat om allt möjligt så det var inget konstigt då. Men blev sen.

Sen på kvällen när jag kom hem från ett evenemang jag varit på.

Min man säjer att en kvinna ringt och jag säjer det är vårdcentralen.

Varför skulle de ringa. Ja det hade jag ingen aning om för jag visste ingen som var sjuk.

Men kl 23,30 ringer jag in till vårdcentralen och frågar om de sökt mig( tokigt jag vet). Men de säjer ja. och berättar vad som hänt.   

Ja nu har jag skrivit av mig lite.

Kram till er alla här och till min väninna på andra sidan

Var rädda om varandra

Elisabeth-J
0

Jag förstår att dina tankar går tillbaka till den dagen idag signemo och jag blir berörd av din berättelse om din sorg och saknad. Tänd ett ljus och minns alla dom trevliga stunder ni hade tillsammans, dina minnen lever kvar och hon har alltid en stor plats i ditt hjärta.

Kramar!

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Rocktjejen
0

Jag är alldeles säker på att hon känner av dina varma tankar om henne..så sorglig berättelse om din väninnaGråter

Varma kramar Eva