Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: intuitionsövningar
Läst 958 ggr
HultsBemil
0

Min kjære hest

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag tok vi det triste valget å avlive vår kjære hest, Summery Hanover. Hun har hatt mange fine år her hjemme på gården, og trivdes veldig godt. Vi kunne ikke ha henne lenger, og da hun ikke trivdes andre steder, og ikke kunne transporteres,  valgte vi å avlive henne. Noe vi mener var det beste for vår elskede hest <3 Jeg ville ikke treffe henne før det skjedde, da jeg mener hun ville skjønt hva som skulle skje. Jeg fikk ikke muligheten til å si ordentlig hade til henne :(

Er det noen med slike evner, at de kan snakke med min hest, og høre om hun har det bra? Jeg håper hun har det fint. Jeg vil alltid huske henne som en fantastisk hest <3

HultsBemil
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Noen som kan?

Sputte
0

Vad tråkigt ;<
Varför kunde ni inte ha kvar henne?

HultsBemil
0

Vi eide henne sammen med 2 andre, og de ville ikke ha henne lenger. Hun har hatt flere føll, men kan ikke ha fler da det ble komplikasjoner under føllinga i år, og føllet hennes døde :( Ikke kunne hun brukes til noe annet heller. Og da kunne vi bare ikke ha henne lenger :(

Sputte
0

Jaså, usch vad tråkigt :[

Men vad jag har hört, är att om någon kommer tillbaka för att spöka så är det för att den personen (eller djur som detta fallet) ännu har saker kvar här som hon inte hann avklara innan hon dog. Så om du inte märker av din häst någonstans, omkring erat hus eller så, så kan du nog vara säker på att hon har det bra där borta :-)