Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: andlighet
Läst 1165 ggr
sven-g
0

Fråga ang auora

Jag såg något runt en person idag, auoran var nästan svart närmast kroppen, sedan grön gul. Fråga vad betyder den mörka biten den var ca 20 cm. Har tidigare bara sett liksom svarta mindre områden.

sven-g
0

Är det ingen som har nån aning hur man tolkar detta, funderar själv men spekulerar bara.

[Hellas]
0

Jag väntar också på svar :)

mommo
0

Just domdär färgerna har jag också sett runt en bekant, och i mitt stilla sinne undrat vad dom står för.

Jag väntar alltså också med spänning på svarGlad

Trisha
0

Vet du något om personen ifråga? När jag sett något dylikt har det antingen varit stark medicinering eller droger inblandat, stark cellgiftbehandling kan också ge väldigt märklig aura. Min erfarenhet är i alla fall att något är galet i den fysiska kroppen när auran ser ut som du beskriver.

Men säger verkligen inte att det är ett säkert svar, man behöver ju se själv och höra sig för med personen för att vara säker. Svart är ju det vitas motsats… leker med tanken att det ju faktiskt också skulle kunna vara så att det var energikroppen som ligger närmast kroppen som du såg, kanske en intensiv sådan. Så dödsdöm inte personen ifråga. Kanske du hnar möjlighet att snacka lite med vederbörande och få veta lite mer om vad som pågår med personen? Dela gärna med dig om det blir så.

Medarbetare på Övernaturligt i Fokus

Bybo
0

Hm..jag vet inte heller, men finurar lite. Kan inte det vara som ett skydd typ. Ja, att personen vill ha ett slags avstånd till andra eller nåt.

Annars har man ju hört om svarta fläckar i auran kan betyda på nån sjukdom eller nåt´…jaja, jag bara spånar på…*S*

sven-g
0

Jag säger som det var, jag var på en avtackning i dag. Där var väl ca 100 pers. Att fråga eller närma mig honom är uteslutet. Det var en av de närvarande. Pga cd 3  distanskursen kollade jag auoror. Och såg detta som jag blev fundersam över. Jag ska hålla lite koll vad som händer och sker, med personen i fråga. Jag frågade en Medarbetare som brukar ha bra koll på alla, om han visste om personen var sjuk, han visste inte. Min känsla säger att det är något galet med personens fysik. Samma känsla säger bröstet får svårt med andning. Men det behöver inte ha någon knytning till auoran. Utan något jag känt in.

Sunflower
0

Vad det är du har sett i auran går inte att svara på mer än som förslag möjligtvis, det finns nyanser och former och annat och en grön kan vara grön på många sätt, men här kommer mitt förslag. Jag brukar se gult kring smarta personer, logiska, matematiska eller skolade så att säga, naturvetare, datavetare etc., ekonomer brukar jag ibland se med kombinationen gult och grönt, men inte bara, utan en grön färg brukar jag ibland tolka som att personen har något med andra att göra, en slags omsorg eller att de är psykologiskt lagda, fortfarande generellt så har jag märkt att sådana personer sällan hamnar i bråk med andra. En svart rand har jag tolkat som någon form av depression i vissa fall.

[Lady-Oona]
0

Grå-svart…skulle mycket väl kunna tyda på någon som inte vill släppa folk inpå sig eller vill inte visa sig själv, vill vara ifred, möjligen osäker inuti med starkt försvar…

Den gröna färgen (beroende på nyans) handlar ofta om balans av något slag och den gula om det emotionella….så alla tre färgerna hör ihop och bör väl tolkas tillsammans, färgerna har alltid ett samspel så min spekulation skulle vara att här kan det handla om en person som Inte mår så gott (se ovan), har sina inre känslor i någon form av uppror/obalanserade och den gröna färgen  vill hjälpa till att läka eller att det gröna sänder ut en signal om hjälp till någon forma av  healing. Grönt har också med tillväxt att göra, så det kan också var mycket möjligt att en person redan håller på att läka sig sig själv från ett inre problem fysiskt/psykiskt och att den gula signalerar  känslor är inblandade, hur  mycke känslor beror på nyans i det gula.

Om den biten som låg ca. 20 cm runt koppen varit ganska ljusgrå så skulle jag tolkat den som den fysiska kroppnes naturliga utstrålning.

lady O

sven-g
0

#8 Om du läste det jag skrev så var den inte normalt ljusgrå, utan mycket mörk. I dag såg jag en även en anorlunda auora, ovan huvudet ca 60 cm från kroppen ett större mörkare parti, nedan som mörka fläckar inspängda i auoran, det övre mörka partiet såg ut som en upp och nedvänd svamp.

[Lady-Oona]
0

#9 jodå jag läste vad du skrev….gjorde bara en liten kommentar ifall färgen hade varit lite ljusare går.

Det här med att se mörka partier kan betyda så mycket, min erfarenhet är också att det är väldigt många färger som klumpar ihop sig…i en enda röra in i varandra, precis som när man tar alla kritor i asken och målar alla färgerna ovanpå varandra då blir det svart/mökrbrunt….färger som lägger sig så tätt i en aura pekar oftast på ett stillastående tillstånd i personens liv och det är helt omöjligt att säga vad det betyder om man inte pratar med vederbörande och får förtroendet från densamme om dennes liv så man kan förstå vad mörka partier kan innebära….när sedan problemet hittar sin lösning brukar de här mörka partierna börja vibrera snabbare och färgerna löses upp är inte så kompakta längre, vitt ljus och mer skira nyanser blir synliga i stället,

Själva formen säger inte just mej något…men jag ser och känner auran som ett böljande hav av färg och form som aldrig är stilla så formen förändras hela tiden. Andra kanske ser det annorlunda.

Det är superintressant det här med auran och dess färger, underbart att du kan se dom.

Oona