Vill bara tacka....
Vill tacka alla som var villiga att ställa upp på min test av numerologi…jag skriver här för att alla kanske inte kikar in på den tråden mer…..
Vill också samtidigt upplysa er att om det är någon som jag har hoppat över, så är det inte meningen….isåfall skriv in ditt namn i ett pm hos mig så ordnar jag det så fort som möjligt….
Sen måste jag min virrhjärna fråga en sak….det är nämligen så att jag blev tillfrågad av en vänlig själ här, om jag ville vara med om en form av färganalys…och jag har glömt bort vem det var från och jag glömde att svara på det….skäms
…men svaret är jaaaaa….om du nu känner igen dig….
kram till er alla där ute…..
Eija
Det är du som som ska ha ett stort tack snälla Eija för du tog dig tid att göra det här, kramar

Inte behöver du tacka heller!Säger som Ina..det är du som ska ha ett stort tack!det var riktigt kul!
kram
Det är vi som ska tacka Eija! TACK o KRAM!
Eija!!det är vi som skall tacka..Tusen tack från mig…

Lena.P är jag i verkliga livet.
Ni är så gulliga alla här….och vilken härlig go appuss man fick….den värmer ända ner i tårna…..
kram
Eija
Jag säger som alla andra.. Det är vi som ska tacka dej!!!
Å ett jätte stort TACK ifrån mej igen!!!
Kram!
Eija, jag minns att det var Kerstina-61 som skrev om färganalysen!

Tack till dig!
Ja tusen tack till dig! Det måste tagit mycket av din tid att göra dessa "tester"! Jättespännade!
TACK!
Ohh tack chakra, då skall jag gå in på hennes sida o fråga…jag får skämmas,
men får skylla på att det blev mer än tre saker på en gång…hi,hi,hi….efter det är det dimma…
…
Visst tog det tid men det var så kul samtidigt, jag sitter ju inne nuför tiden hela dagarna…finns inget väder att vara ute i heller…och jag är ju ensam med hundarna varannan vecka, när gubben min är hemma hos sig och jobbar….och nu är det en sån vecka, han kommer på lördag, för först skall han upp till sitt Dalarna på fredag till sin bror och dom skall se på hockeymatch…mellan Leksand o Malmö…
kram/Eija
Tusen tack Eija för att du jobbade så flitigt, du är jätteduktig 
mona43 sajtvärd på Epilepsi ifokus
"Hur jag själv mår och känner kan bara jag själv veta"
"Ingen är felfri"

¤5
okej nu först fattar jag vad appuss betyder.
Det var alltså en ap-puss

Tusen tack Eija för det är du som ska ha tacken som har lagt ner så mycket tid till detta
Ha en skön helg//kramis Tina

…vilka härliga bilder ni har satt in, man blir så glad av dom….
Jag vet inte om ni har sett det redan, man jag har skrivit upp de mest återkommna numren, och hur det stämde in procentuellt i tråden : "kul med numerologi"…
kram
Eija

Det är jag som ska tacka…! 
Att fela är mänskligt, att förlåta är gudomligt.

Tack från,4an!