Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettintuitionsövningar
Läst 1065 ggr
Eija
0

Vill bara tacka....

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vill tacka alla som var villiga att ställa upp på min test av numerologi…jag skriver här för att alla kanske inte kikar in på den tråden mer…..

Vill också samtidigt upplysa er att om det är någon som jag har hoppat över, så är det inte meningen….isåfall skriv in ditt namn i ett pm hos mig så ordnar jag det så fort som möjligt….

Sen måste jag min virrhjärna fråga en sak….det är nämligen så att jag blev tillfrågad av en vänlig själ här, om jag ville vara med om en form av färganalys…och jag har glömt bort vem det var från och jag glömde att svara på det….skämsSkäms…men svaret är jaaaaa….om du nu känner igen dig….

kram till er alla där ute…..

Eija

Ina123
0

Det är du som som ska ha ett stort tack snälla Eija för du tog dig tid att göra det här,  kramar

wolfie
0

Inte behöver du tacka heller!Säger som Ina..det är du som ska ha ett stort tack!det var riktigt kul!

kram

Jasmina
0

Det är vi som ska tacka Eija! TACK o KRAM!Glad

chik
0

Eija!!det är vi som skall tacka..Tusen tack från mig…

Monkey Kiss 

![](http://www.smileycentral.com/sig.jsp?pc=[object Object]&pp=ZCYYYYYYYYSE)

Lena.P är jag i verkliga livet.

Eija
0

Ni är så gulliga alla här….och vilken härlig go appuss man fick….den värmer ända ner i tårna…..Glad

kram

Eija

[Puppan]
0

Jag säger som alla andra.. Det är vi som ska tacka dej!!!

Å ett jätte stort TACK ifrån mej igen!!!

Kram!

[Chakra]
0

Eija, jag minns att det var Kerstina-61 som skrev om färganalysen!Glad

ThreeSenses
0

Tack till dig!

[SusannaK]
0

Ja tusen tack till dig! Det måste tagit mycket av din tid att göra dessa "tester"! Jättespännade!

TACK!Kyss

Eija
0

Ohh tack chakra, då skall jag gå in på hennes sida o fråga…jag får skämmas, Skämsmen får skylla på att det blev mer än tre saker på en gång…hi,hi,hi….efter det är det dimma…Obestämd

Visst tog det tid men det var så kul samtidigt, jag sitter ju inne nuför tiden hela dagarna…finns inget väder att vara ute i heller…och jag är ju ensam med hundarna varannan vecka, när gubben min är hemma hos sig och jobbar….och nu är det en sån vecka, han kommer på lördag, för först skall han upp till sitt Dalarna på fredag till sin bror och dom skall se på hockeymatch…mellan Leksand o Malmö…

kram/Eija

Mysan59
0

Men självklart är det VI som ska tacka DIG för att du har varit så snäll och tagit dig tid att göra detta.2

mona43
0

Tusen tack Eija för att du jobbade så flitigt, du är jätteduktig

mona43 sajtvärd på Epilepsi ifokus 

"Hur jag själv mår och känner kan bara jag själv veta"  

"Ingen är felfri"

EvaNy
0

Instämmer givetvis med alla, det är vi som ska tacka DIG!

TACK Eija!  Skrattande

[MargaretaA]
0

¤5

okej nu först fattar jag vad appuss betyder.

Det var alltså en ap-puss

stina63
0

Tusen tack Eija för det är du som ska ha tacken som har lagt ner så mycket tid till detta

Ha en skön helg//kramis Tina

Britt-Marie
0

Skriver som så många andra här. Det är vi som får tacka dig för du tog dig tid till detta. Det var verkligen intressant läsning och så mycket som stämde..SÅ TACK !

soulwings
0
Eija
0

Skrattande…vilka härliga bilder ni har satt in, man blir så glad av dom….

Jag vet inte om ni har sett det redan, man jag har skrivit upp de mest återkommna numren, och  hur det stämde in procentuellt i tråden : "kul med numerologi"…

kram

Eija

Kvaser
0

Det är jag som ska tacka…!  Glad

Att fela är mänskligt, att förlåta är gudomligt.