Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterböckerfilmtips
Läst 1082 ggr
LillanyfiknaIza
0

Trisha kommentar

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Rekommenderar verkligen filmen Horton filmen. Såg den svenska versionen. Där finns en gam, tror jag det är som kommer med en så typisk Trisha kommentar. Han blir känslig och säger: "Jag är känslig. Nu kommer vattenfall." Det lät lite som Trisha… haha även om hon säger serietidningstårar. :)

Se filmen den är bra! Här kommer ett smakprov men det låter roligare på svenska även om det är lättare att höra vad de säger på engelska…

Madson
0

Ska definitivt se denFlört

Happyspirit
0

MärkligtFörvånad Har aldrig hört Trisha säga nåt sånt.

wolfie
0

Måste leta o ta hem hehe!

Happyspirit
0

Iza! Trådstartaren. Jag såg att du ville föra in den här diskussionen i tråden "Kasta Jantelagen" Jag svarar inte på ditt inlägg där eftersom den inte hör till tråden. Utan svarar här i stället för att få lite ordning i saker och ting.Flört Ne, jag har hört Trisha i arbete och privat. Och det är inget som hon brukar använda sig av. Tycker det hela ger en lite konstig bild av henne. Som inte stämmer med verkligheten.Visst kan hon vara lite dramatisk ibland. Men på det stora hela är hon väldigt jordnära som person och framförallt en mycket proffessionell person. Så i min verklighet stämmer inte det här riktigt varken med Trisha privat eller med Trisha i arbete. Vilket faktiskt inte skiljer sig speciellt mycket överhuvudtaget. Hon är ganska så lika både proffessionellt och som privatperson.

Kram Happy

LillanyfiknaIza
0

# 4 Visst du känner Trisha bättre en jag. :) Det hon sa kanske var något tillf som hon kom på just då, men jag tyckte i alla fall det lät kul. Serietidningstårar, vattenfall, gråtnödig… jaja, ibland säger man kul saker… utan att kanske ens veta om det. Jag hörde det med egna öron i alla fall…  det lät som en Trisha kommentar enl. min uppfattningGlad

Ja och visst är hon jordnära - jag förknippar inte henne med den "gula saken" i videoklippet… om det var det du trodde… nej nej Förvånad hittade inte rätt klipp bara. Tog denna för att den är lite kul tycker jag, så inget emot Trisha personligen… absolut inte…

Kram