Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettmedium
Läst 5591 ggr
ewapewa
0

Terry Evans

Halloj!

Igår var jag på Terry Evans dag i Linköping. Det var spännande och lärorikt, han är ett fantastiskt medium och en ödmjuk människa.

Är det någon annan som var där och vill delar med sig av sina upplevelser?

Ewa

Elisabeth-J
0

Jag var i Strömsund förra veckan på en seans med Terry, det har jag skrivit om här i en annan tråd. Hoppas att fler här var på den i Linköping :)

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

sven-g
0

Ska storseans med Terry på tisdag, till och med fått med min sambo på detta. På onsdagarna brukar vi ha delade meningar vilka tv program som är värda att titta på. Kan hända hon ändrar mening.

Elisabeth-J
0

#2 Vad roligt! Glad

Önskar dig och din fru en härlig kväll på seansen!

Kramar

Elisabeth 

Kenzo
0

Jag var där med min mamma jätteintressant han är ju jätteduktig fick ingen kontakt men ångrar inte att jag åkte så långt för det var gôr bra som vi säger här nere på slätta vi kom ju till Linköping på fredagen och låg på hotell i 2 nätter. Tove

LinnB
0

Var på storseans med Terry då han var här i Umeå i Maj. Otroligt intressant! Ska släpa med mig både mor och far till våren igen.

Va hjälp ä å fly om du ha töjje fel väg?

Kerstina-61
0

Jag var på seans i Karlstad förra året med terry. Han var väldigt mysig som person. Kändes personlig trots att det var ca 200 pers där. Mycket humor och en mycket trevlig seansGlad

Kerstin

Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus

Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!

Britt-Marie
0

Har varit på Storseans med Terry 2 gånger i Örebro och en gång har jag sett honom berätta om hur han arbetar på hans kursgård i Fanthyttan. Det har varit mycket intressant att se honom. Mycket humor finns med och det tycker jag är bra.

sven-g
0

Detta var inte kul,kört 30 mil i onödan 15 dit och lika hem.   För att komma en halv timme efter att dörrarna stängs till seansen i dag med Terry. Virrade bort mig totalt i Malung. Det var väl meningen antar jag. Fick se snö i alla fall.

Elisabeth-J
0

#8 Fy vad tråkigt! Rynkar på näsan Tur att snön lyste upp i alla fall Glad

Kram

Elisabeth 

[Hellas]
0

#8 Nej vad synd sven och så retligt, visst kan man säga att det säkert fanns en mening men ibland är det bra bistert Rynkar på näsan.

Jag säger som Elisabeth, snön lyste väl ändå upp lite grann.

Brrr, snö? Vi som fortfarande kan gå med sweetshirt på dagarna när det inte regnar.

tommytoe
0

Kollade på Terrys hemsida. Han kommer till Ystad i början på nästa år. Skulle vara intressant o se han.  Man får nog vara ute i god tid. Resten av storseanserna för detta året är slutsålda.

wolfie
0

För att överhuvudtaget få tag i biljett så lär man nog vara ute i väldigt god tid,jag var på terry för ett år sen,hade beställt biljett ett halvår i förväg o då var det redan nästan slutsålt,jag var till gävle då.

Britt-Marie
0

Ta chansen att gå på Terry. Men som du skriver du måste vara ute i tid för att få någon tid. Brukar bli utsålt ganska så fort.

# 8

Men så tråkigt för dig att det blev så där, att du inte hann fram och se honom. Jätte tråkigt då du åkt så långt med. Men som du skriver det var väl någon mening med det där med. Hoppas ändå det skall gå bättre för dig en annan gång..

tommytoe
0

Pratar Terry inte svenska? Jag minns jag sett honom på TV men minns inte om han pratade på engelska eller svenska. Står i annonsen att alla seanser tolkas till svenska. Det där kan ju vara lite störande. Vore bättre om han höll sig till ett språk, men jag förstår också dom som inte förstår engelska så bra.

wolfie
0

Terry förstår det mesta på svenska men föredrar att tala på engelska på sina seanser,det är en aning störande med tolk,men tolken är så kvick så det funkar ändå,det är vad jag tycker..

Magi-cat
0

jag tyckte det funkade jättebra med tolken, man märkte henne knappt….jag blev förvånad för jag brukar tycka det är störigt med tolkar, men den här var bra

"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

luxplyr
0

Jag va  i örebro och tittade på han.

han va bra tyckte jag, och jag köpte hans miditations skiva berget.

Också så, fick jag en auotograff på skivanGlad 

sigge111
0

Hej. Jag var på seans med Terry Evans i Strömsund för några veckor sedan. Döm om min förvåning när han talade om en kvinna han hade kontakt med och det visade sig vara min farmor. Hon hade ett och annat att säga till mig. Bl.a. att det inte är så noga med städning och dyl. (jag är nog för pedantisk för att det ska vara nyttigt) det finns det som är viktigare än att allt ska stå så precist och exakt. Hon hälsade också att det är på tiden att jag skaffar en (ny) livskamrat och att han kommer att dyka upp fram på vårvintern vare sig jag vill eller inte. Jag har varit ensamstående i 18 år.

Jag skulle även bli erbjuden ett annat jobb. Jag är verkligen nyfiken på att se om det stämmer - det borde det väl göra - eller…..

Precis när han hade lämnat min farmors meddelanden och jag skulle lämna från mig mikrofonen så sa han att han hade en man med sig också som ville hälsa till mig. På beskrivningen av mannen så kan jag inte tro annat än att det var min pappa. Jag har själv känt av honom några gånger. Sist men inte minst så sa han att jag skulle släppa min rädsla för det "övernaturliga" och fortsätta som jag börjat. Och det jobbar jag på varje dag. Det var en givande kväll.

BigBear
0

Terry föredrar att prata engelska eftersom det är hans modersmål, han tolkas till svenska av Victoria vid de flesta tillfällen.

Jag går just nu en avancerad mediumutbildning på ett år för Terry, och för mig är han helt fantastiskt duktig. Det jag uppskattar mest är hans ärlighet och "raka rör". Inget bullshit, bara vara så ren kanal som möjligt. Det är också min strävan. Om det blir så vet jag inte, men jag tränar på att jobba enligt hans metod!

Jag behöver fortfarande 3-4 sitters för en gratis privatsittning (träningsseans) i Norrköping med omnejd. Enda motprestationen är att skriva ett omdöme om sittningen.

PM:a eller maila mig vid intresse!

MVH Jerry

Skrattande