Gästbok
Hej
Är det någon som kan svara på varför man inte ser att det är någon som skrivit i gästboken? Det är ju inte samma som när det blinkar ett brev i meddelanden. Eller måste man kolla varje dag där.M.V.H Tove

Om du vill veta när någon har skrivit i gästboken så måste du fixa det i dina inställningar så att du får ett pm om när du fått ett meddelande där.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Ursäkta en som inte är så haj på detta hittar att man ska bevaka allt på sajten mend et är ju bara gästboken som jag vill kunna se.
hej igen jag tror att jag har hittat rätt nu men det var ju redan prickat i ringarna men jag hade väl inte sparat tidigare.
loggade in på mammas och skrev i min gästbok för att kolla men det visades inget när jag loggade in på min igen vad gör jag för fel?

Jag har samma problem, har aktiverat nu precis som du Tove, jag skriver i din gästbok nu, så får vi se om du får meddelande om det.

Du kanske behöver logga ut och in igen innan det fungerar? Annars kan du gå in på Support iFokus och fråga där så får du hjälp med vad som kan vara fel.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus