Tack
Tack för all fin energi jag fått från så många av er. Har betytt väldigt mycket.
Har inte varit någon strålande Medarbetare här på ÖN under några veckor, tänk vad en fars bortgång kan röra upp…. Allt har blivit väldigt genomskinligt och sårbart, vilket jag gläder mig åt, samtidigt som jag känt mig så läskigt hudlös. I livet är man kanske inte så ofta i kontakt med det ljus man återvänder till när man går över till andra sidan, men det fick vi förmånen att bada i när far gick över. Vet att det är just det som är uppdraget - att behålla det ljuset i vardagen. Hm. Lyckas ibland…
Det är mycket rädsla här nere på jorden nu med allt som sker med ekonomin, inte mycket skrämmer människor så som pengar, huah!! Så jag gläder mig återigen så mycket åt all den härliga energi jag fått från så många av er.
Att se att det är just där styrkan ligger, i våra sanna möten, värmen och ombryendet om varandra, det är att verkligen kunna överkomma det som händer i vår värld tror jag!
Och ett galet ps - finns det nååååååågot sätt man kan få bort dessa hysteriska reklaminslag till höger - jag blir helt gaaaaalen på dessa hoppande färger. Kanske lider av nån störning, men jag blir tokig!!
Medarbetare på Övernaturligt i Fokus
Jag förstår precis hur du känner dig. Att ha förlorat en pappa gör att man tappar lite av fotfästet i livet. Och särskilt i denna tid då så mycket sker i vår omvärld, som märks och känns mycket i energimässigt, och skapar turbulens i våra psykiska och fysiska kroppar.
Mådde själv dåligt ett tag och var helt ur balans, och drog mig tillbaka lite som Medarbetare på UJ.Och nu är det ännu viktigare att vi håller balansen inom oss nu, för det kommer mer omvälvande saker i världen vareftersom.
Jag läser alltid dina inlägg med stor behållning. Du känns alltid sann och äkta i allt du skriver. Du är eftertänksam och klok, och står alltid upp för din sanning. Du är en sån som får mig att tänka till..
Ta hand om dig, och ge dig all den tid, kärlek och omsorg du behöver nu. Det är just nu det absolut viktigaste, resten reder sig…
*Varm kram från mig*

Tack Gahella, gick rakt in det du!! Hänger mycket på UJ, så mycket "matnyttig" (läs själsnyttig) info där. Nu är det på g, allt det vi jobbat för med oss själva, eller hur??!!
Och fina Vibeka - tack du med! Känns som om pappa hjälpt mig igenom en så viktig port här i livet. Inga tvivel längre, väldigt genomskinligt det mesta men så underbart.
Medarbetare på Övernaturligt i Fokus

Jag skriver inte så mycket härinne men läser emellanåt! Man kan inte annat än glädjas åt din enorma livspuls Trisha :) Så fortsätt ta vara på den och skriv dina rättframma underbara inlägg!
Kram!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.