Skicka energi...
Jag skulle vilja be om hjälp av alla er här inne. En mycket god vän som är relativt ny medlem här, Shamu, behöver massivt med energi/healing. Hon har det mycket jobbigt på mer än ett plan just nu, med både energi-iglar i sin närhet och en kropp som inte vill samarbeta.
Jag skickade "live" till henne igår (för första gången i mitt liv, och det var spännande) och jag kände att hon behöver mycket - energierna ville fortsätta strömma genom mig till henne.
Så jag hoppas att ni vill hjälpa denna underbara kvinna att må bättre och ge henne en puff i rätt riktning…. *ler*
Amor vincit omnia
Shamu som står mig mycket nära i detta och många liv dessförinnan samt i den själsliga sammanbundna familj jag och hon tillhör (även sweethoney).
Shamu har en dipp i sitt liv, med svår förändring som gör att den fysiska kroppen klappar ihop. Det är tufft att leva med ångest, smärta svåra relationer. Mer kan jag inte säga då det blir allt för personligt.
Jag finns där för henne dygnet runt nu, men bistå med energi och healing…så mycket som ni bara kan, orkar och kraft till det.

puff…..
Amor vincit omnia
Jag ska skicka healing till henne idag.
Kram Tina

sänder massor av energi till henne och be henne försöka stänga chakrorna (magchakra till störst vikt) så är de svårare o tjyva hennes energi…
Sänder.

Tack ni som har skickat! *kram*
Och så puffar jag lite….. ju fler och desto mer ni kan tänkas skicka…. *ler*
Amor vincit omnia
Såg detta idag och sänder varma tankar o kramar….Eija
Hej,
ursäkta att jag frågar men vill verkligen din vän ha healing?
Jag får fram en helt annan verklighet.
allhealing,
kanske korrekt att du undrar det men i vissa fall vet inte personen i fråga vilken som är det bästa vägen i given situation. får vi en klapp, två eller tre i ryggen kan vi nå nya dimensioner och växa som människor… jag har sett det många gånger.
det skadar aldrig med den goda energin!
jag har sänd denna kvinna energi…
poeten,
att välja en väg som enligt andras mening inte är den mest gynsamma vägen är även det ett val.
Varför ska vi då göra ett val åt någon som själv inte bett om det?
Enligt min mening så låser man då sin egen energi och även den andra personens energi. Detta skapar i längden väldigt starka energiband där energin inte längre flödar fritt.
Enligt min mening så finns det heller ingen god eller ond energi. Om det gjort det så skulle antingen den ena eller andra sidan ha vunnit den kampen för ett antal miljarder år sedan.
Allting handlar om balans. All energi eftersträvar att återgå till sitt ursprungstillstånd, nämligen balans. Ordet healing kommer från det engelska ordet heal och på svenska betyder det hel. Healing är helhetssynen på allting. Låt oss inte ta ifrån någon deras egen helhet utan låt var och en göra sitt eget val.
Tänk dig en cell. Innan cellen delar sig så innehåller den all kunskap för att exempelvis bygga upp en hel människa. När den så småningom delar sig och påbörjar sin resa så kommer alla avkommande celler att för alltid minnas urcellen. Hela vårt universum är sammanvävt med en atom som är kopplad till nästa atom i ett långt pärlband. Det finns ingen separation i vårt universum, allting hänger ihop och kommer från samma källa.
Detta är vad jag förstår, och jag lovar att jag har fattat väldigt lite av vad som egentligen händer. Jag är inte bättre eller sämre än någon annan, jag är jag, en i denna jättelänk.