Godmorgon på dagen efter HeHeHE
Hur mås det så här dagen efter ?? själv så mår man prima… kan bero på att man inte drack igår… satt mest här på ÖN… mitt andra hem *S*
Hoppas alla som gjorde något som man inte borde göra igår kom hem hela…. och att dom mår som dom förtjänar idag hahahahahaha
Mvh Jensen

Låg och hade migrän igår:(
Så det var ingen rolig dag alls!!
#1 inte kul jue… jaja det kommer en ny chans nästa år :) får tänka på att andra e förmodligen JÄTTE bakis idag :P
God Eftermiddag..
ja forumet är en last..
Madson. hoppas huvudvärken är borta.
jensen..Då skall man bjuda dig på fläsk o stektpotatis o vara snäll o damsuga hoss dig?..
Gjorde inte mer än vanligt..Ingen fest.
Brukar ha Haloween party, men inte i år har ingen ork.Men vist är det kul o klä ut sig.
Lena.P är jag i verkliga livet.
#3 va ?? fläsk och stekpotatis och damsuga ?? Hmmmm…. e inte riiiiiktig me på vad du menar !! 
…Ja ni, här har det inte druckits alkohol på någon allhelgonna helg….vet inte varför men det har bara inte varit så för mig…
Men håller med dig Jensen197, den som har knackelibank i hjärnkontoret idag p g a av vissa former av rusdrycker får väl ta smällen idag då….får väl hoppas att det var trevligare igår då, så det är värt det…..

Jag tror barnen tog kraft av mig igår på partyt
Det fanns ingen alkohol men idag känns det som jag skulle ha festat loss ordentligt, det är väl åldern 
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
#6 jopp åldern… hahaha känner igen det efter att barnen varit här på helgerna… man e helt slut på Söndagen…känns som man har sprungit 100 mil och druckit litervis…. :P