Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettermässorstorseansevenemangträffar
Läst 1971 ggr
Elisabeth-J
0

Harmonimässan

Nästa helg är det mässa i Stockholm, Lijeholmen, är det några härifrån som ska dit och jobba eller som besökare?

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

skruttan31
0

Ja Jocke (spiriteye) ska jobba där och jag ska besöka/assistera…

anna-08
0

Jag är upptagen nästa helg , annars hade jag varit där !

Önskar Dig skruttan & spiriteye en toppenmässa iaf ;) 

Kram Anna

Jennie-S
0

Vet någon om det finns nånstanns man kan läsa mer om själva mässan? Vore intressant att åka dit, får se om jag kan åka och om jag får med mig någon som vill sällskapa isåfall.. Glad

blodtopp
0

Här kan du kika Jennie: HarmoniExpo

Elisabeth-J
0

#1 Vad roligt! Jag önskar er lycka till på mässan :)

jag har tidigare under åren jobbat på den mässan och det har varit jätteroligt men sen ett par år tillbaka har jag slutat åka till mässorna för varje vår och höst var det mäsor varje helg nästan så jag levde med resväskan och var knappt hemma så det blev lite tufft ett tag. Nu går jag hellre på en mässa som besökare en stund :)

Elisabeth 

Jennie-S
0

Tack så mycket blodtopp! ska kika in där och kolla runt lite =)

Playja
0

Ska dit!  Glad På lördagen tror jag att jag åker. Det är trångt å en  MASSA med folk men riktigt kul!

Elisabeth-J
0

#7 Vad roligt! Glad Jag håller med om att det är trångt men mycket skoj finns det Glad Önskar dig en supertrevlig dag på mässan!

Kram

Elisabeth 

TantAlma
0

Jag åker dit idag… blir bjuden av min mamma Skrattande

Alma

Ina123
0

Åhhh vad roligt ni som ska dit, önkar er en trevlig dag på mässan!

TantAlma
0

Jag har haft en toppen dag på mässan med mamma . Det var mycket men lagom folk. Såg Spiriteye och Skruttan de hade att göra Glad.

Handlade några stenar en massage grej och en pendel. Var och klämde på Lottas (insidan) änglakort. De var bra fina Skrattande

Sen besökde jag en seans med Ann-Charlotte Oksanen. Det var en jätte häftigt vitt sken om henne under seansen som jag kunde se. För mig var det nytt men tydligt.

Alma