Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettandlighet
Läst 951 ggr
poeten
0

"dödslykta"

undrar om någon haft liknande upplevelser?

natten innan någon närstående (kan också vara djur)går bort besöks jag av en skugga som visar sig i taket med ett svags ljus runtomkring sig. det som karaktäriserar denna upplevelse är att jag alltid vaknar upp av skräck. när jag vaknar av den skräcken vet jag att skuggan också finns där.

skuggan har en form liksom liemannen.

vad känner ni till om just dödslyktor?

poeten
0

är det verkligen inte någon som erfarit något liknande???

Elisabeth-J
0

I min släkt är vi många som får varsel innan någon går över till andra sidan och det kan ju vara väldigt olika på vilket sätt man ser dessa varsel så kanske den skuggan är något som du får se när det är dags för någon att gå över.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

poeten
0

jag tycker bara att det är en mycket obehaglig sådan. för varje gång jag sett den, har den visat sig på natten och det är just att vakna upp med någon slags urskräck som fortsätter att undra mig.

den första gången den kom till mig var i en dröm och jag var 14 år men budskapet var glasklart, genom telepati överförde den budskapet att när du ser mot mitt ansikte (som egentligen bara visar sig som ett svart hål) kommer du eller någon du håller mycket av att dö.

det känns mer som en demon. vet inte om det kallas så på svenska. har bott utomlands och där kallade vi dessa elaka demoner….

nåväl. har funnit fram till att begreppet dödslykta är myntat för sådana syner.

Hellonweel
0

God kväll!

Jag har "fåglar" som bud.Men det tror jag är mycket personligt ,eftersom det är du som ska ha budskapet så måste dom visa dig med "symboler"bilder som du reagerar på.Jag får mycket genom musik,där texten berättar.Men jag tycker om musik och då vet dom att jag lyssnar.tro på det du får,det är din tolkning som ska va den rätta.

Eija
0

Håller med Elisabeth, vi kan nog få på olika vis….jag drömmer om tappade tänder och då vet jag när jag vaknar att något sådant kan ha hänt….likaså kan man bara få en känsla i kroppen, jag har reagerat med att jag blir jätteledsen utan anledning och så gråter jag en skvätt….

Då kan jag efteråt fått veta att någon som jag känner har avlidit….så vi får nog budskapen på olika sätt, vi bara vet när det har hänt….

poeten
0

hellonweel,

"bilder som du reagerar på" det var en bra beskrivning! säger en hel del om mig… att det skall vara extremt… :)

Hellonweel
0

poeten

din hemsking e inte så obekant,när jag var yngre och alldrig lyssnade fick jag en vilding skickad till mig och han kom så nära ansiktet på mig ,så vad göra ,,jo det han ville :jag reagerade.(enrääälig en med håret på alla håll,och läskigt förvildad i ansiktet.)Det kan inte alltid va puttinuttigt,eller?

poeten
0

det är sant! ibland måste det till något drastiskt så att man fattar.  det samma går för mycket i livet. ibland är vi blinda, döva, onåbara…