Kul med Numerologi....
Sitter med en bok om Numerologi, och tänkte om någon ville vara med om en kul grej….
Jag tänkte isåfall räkna ut 3 saker med hjälp av boken…
1. Visa din motivation här i livet
2. Vad som påverkar dig när du är själv..och vad andra har för förstahandsintryck av dig.
3. Samspel med andra människor.
Är det någon som vill ställa upp, isåfall kan du skriva ditt fullständiga namn..även mellan namn i ett PM till mig…och berätta gärna om du vill ha det på ett PM, eller här på sidan….skriv sen om det stämmer in på dig…
Jag kolla med mitt namn och det stämde läskigt bra
hej! Det skulle vara kul! (numerologi brukar inte stämma på mig kan jag ju säga i förväg….)
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Du har fått PM från mig angående nummerologi. Skall bli kul att se vad du får fram på mig.
Hej.
Har skickat ett PM till dej om Numerologi. Hoppas du får fram nåt på mej 

Du har fått pm!

Jag har en fråga. Min mamma gav mig mitt namn med k Fast jag har ändrat det till c. Spelar det någon roll?
Du har fått pm!

Ok, jag har skickat till dig nu, kulit
du har fått ett PM! 
Jag skickar pm nu 
Jag skickar ett pm 
mona43 sajtvärd på Epilepsi ifokus
"Hur jag själv mår och känner kan bara jag själv veta"
"Ingen är felfri"
Hej på er, jag skall börja mata av nu, är här sent som vanligt…får se hur många jag hinner med idag…kör på sen så det ryker…håller tråden öppen så var lugna jag tar er alla som har skrivit era namn…..men kom ihåg att detta är ju en roligt grej bara…
Till dig I-am hade det faktiskt betydelse på bokstaven, så jag utgår från det du är döpt till…alltså K.
Jag börjar att gå in på mitt PM, och kolla med sen matar jag av dom som kommer först i ordningen efter klockslag…tycker att det är mest rättvist….
kram/Eija
Eja. Jag har sänt ett Pm till dig.
När du har tid..Förta dig inte. Lena.
Lena.P är jag i verkliga livet.
Ursäkta…men det strular lite med internet här det vill låsa sig men jag har fått iväg ett svar iallafall….så jag kör på och hoppas bara att ni inte väntar ihjäl er….snälla….ni kan väl ge feedbacken här på tråden istället för som PM, för då blandar jag inte ihop alltihopa…virrhjärna som jag är….
kram på er
#13 Hej Eija!!! :-)
Allt stämde på mig!! Fast jag vill även vara ensam ibland, trots att jag är social…
Tack för att du tog dig tid…Spännande….Kraaaaam

Hej Eija! Mycket av det du fick fram stämde kusligt väl! Tack för att du tog dej tid! Skickar PM också.
Kram/Eva

Vad kul! Jag har en bok där man kan göra ett färghoroskop med hjälp av namnoch personnummer. Brukar stämmaväldigt bra ;-)
Jag skickar ett PM till dig. Om du vill, kan jag göra ett färghoroskop på dig
Kram!
Kerstin
Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus
Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!
Hej!
Har skickat ett PM till dig när du har tid och lust! :-)
Mvh Madde
Jag skickar oxå ett pm, om du har tid. Kram
Jag skickar också ett pm men har ingen brådska alls
Kram
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Hur funkar det där med Numerologi? Är det namn man räknar ut eller födelsedatum?

Oj, jag såg ju nyss
Fullständiga namn, skickar PM!

Har också skickat ett pm till dig 
Kram
Kram och stort tack Eija!
Det var 100% rätt!
Hej kära ni, nu har jag kört några och tänker ta en liten paus, men jag fortsätter lite senare….nästa ut är Wolfie….
Va kul att se hur många det stämde in på….verkligen…
men vi hörs….kram på er
Eija

Eija!
Nu har jag läst det du fått fram om mig. Det är mycket som stämmer in, men så finns det ju vissa saker som inte stämmer lika bra.
nr 1 Stämmer mycket bra tycker jag
nr 2 Är ju svårt att säga själv hur andra uppfattar en, men skulle tro att en hel del stämmer där med. Men matrialisk, nej det tror jag inte. Men kanske någon uppfattar mig så. Men det stämmer inte på mig själv och mitt sätt att tänka.
nr 3 Stämmer också till viss del
Kul grej och tack för du tog dig tid till detta..
Kram / Britt-Marie

Jösses!
Stämde väldigt bra det där!Tack för du tog dig tid!
Kram Carina
Tack så jättemycket Eija för att du tog dig tid :) Jag tyckte det mesta stämde på mig, helt otroligt.
Kramiz, Nina.
Är här inne igen….Blir mäkta glad när jag ser att det stämmer så väldigt bra in på er….något som jag har märkt är att väldigt många av er har fåt siffran 6 som första och andra tal….
och siffran 8 som namntal…är det kanske så att vi till hör en viss personalitet som har dom här intresserna….hmmmm…bara en liten fundering från mig
…
skall berätta att jag kommer att köra ett litet tag till i natt och skall fortsätta med nr 14 i kön….
sen hoppas jag att du "Soulwing" tar kontakt och lämnar ditt namn inne på mitt pm, så att jag kan få fram siffrorna på dig om du vill fortfarande vara med på numerologin, för nu får jag hoppa över dig så länge….
kram/Eija
Haha.. jag sitter här å skrattar.. Ett jätte stort TACK till dej Eija som tog dej tid att göra detta!! Jag måste ju säga att det stämde ruskigt bra allting!
Kram Kram
Har du glömt mej? (#10)
"Ingen är felfri"
Godmorgon Eija och stort tack! Det stämde otroligt bra på mig det du fick fram, blir förvånad att det kan stämma så bra! Önskar dig en fin dag du glädjespridare
Kram
Hej Eija!! Tack gulliga du! Otroligt intressant läsning - det mesta stämmer väldigt bra! Man kan tro att du känner mig på vissa håll
har själv aldrig varit i kontakt med Numerologi men du väcker nyfikenheten!
Framförallt, stort tack för din ansträngning!
Kramar, J
Hej Har pm:at Dig . Men glömnde skriva här. Ha en fin dag. Kram
Var rädda om varandra
Hej alla goa vänner…
För det första så får jag tacka med för att ni har gjort min dag sysselsatt…
….visst är det skrämmande va det kan stämma in bra….
Sen måste jag säga att jag vet inte vad som hände, men jag skrev en lista där ni är i tur o ordning efter PM:et, inte hur ni stod i för ordning här….bara så att ni ser att jag kommer att skriva till er alla…
Så här är listan igen….
- mona43
- chik
- kaja
- aris-eile
- Tommytoe
- SusannaK
- Crystal78
- Kerstina-61
- FiaH
- Jennie-S
- Signemo
- Christine
- Skruttan31
- dragonstar
Jag kommer nu att börja igen och snälla ni det tar ungerfär 20 till 30 minuter för varje nästan, måste ju räkna ut numren först och skriva sen….så ha tålamod, ni får alla som har pm:at sina namn till mig
kram på er
Eija
Hej igen!
Jag lägger till i listan…
15. soulwing
16. Lazarus
Om jag har missat någon som inte ni är med på listan ..så snälla hör av er här…
kram/Eija
Hejsan!
Nu har jag kommit en bit på listan och tänker ta en liten paus….
de som är kvar är:
1. Crystal 78
2. kerstina-61
3. FiaH
4. Jennie-S
5. Signemo
6. Christine
7. Skruttan31
8. Dragonstar
9. Lazarus
10. Soulwing
Soulwing du hamna sist eftersom andra kom till under tiden som jag inte hade något namn, hoppas att du förstår….jag väntar även på ThreeSense??? som jag inte har fått namnet av än…..
kram på er, nu skall jag gå o få något i mig och slappa ett tag….
Hej på er!! Jo, jag tänkte bara tala om vilka siffror jag fick. Det kan ju vara skoj att jämföra. Jag fick ju inte det vanligaste som du Eija nämde i inlägg #28.
Hm, vet inte riktigt benämningen men iaf:
1. vokaltal: 3
2. Konsonanttal: 9
3. Sammanslagna ( namntal?) : 3
Ja det kan du ju ha rätt i, va kul….får se om fler skriver in sina nummer, jag har ju dom annars uppskrivna i mitt block för att kunna kolla i boken….ha det…
Eija, säg till om det är något jag kan göra för dig som tack!
Mina nummer blev:
1. Vokaltalet: blev 4 (talar om vilka motivationer och mål man har)
2. Konsonenttalet: blev 7 (talar om hur andra uppfattar mig)
3. Namntalet: blev 2 (talar om hur jag är i samspel med andra)
så, inte heller jag hade de vanligast förekommande numren 6 och/eller 8 men sedan har jag ju aldrig tillhört mainstream världen heller 
Hejsan Eija.. Skickar pm till dej
Kära goa chakra, det räcker att du är glad och nöjd, det gör mig glad och tacksam….
Har pm också, men det är ju väldigt många före. Vi får väl se om du hinner och orkar…
Hallo nu har jag betat av en hel del…och jag har några inne på mitt pm som har tillkommit bla dig mysan59, men det är inga problem…jag kör i gång igen någon gång under dagen nu är jag seg och skall gå o lägga mig efter att jag har tagit ut mina småttingar….skall åxå bara kika runt lite här….
sov gott alla vänner
kram Eija

Tck, söta Eija! det var verkligen roligt och de stämde så himla bra
Jag har skickat PM till dig!
Mina siffror blev
9
1
1
Kramar!
Kerstin
Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus
Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!
Tack så hjärtligt Eija, och visst stäm
de det till viss del kram på dig
Eja, Jag tackar så hemskt mycke.O det stämmer nog vad du skrev.Det lättaste är om någon annan läser tycker jag för man ser ju gjärna sig själv som man vill.
Tack.
Lena.P är jag i verkliga livet.

Hej Du Goa Eija!
Vilket arbete du lagd ned på detta och det var en intressant läsning. Har skrivit ut med så jag skall kunna läsa fler gånger och kolla av.
Nr 1 : Där blev mitt tal 9
Nr 2: Där blev mitt tal 8
Nr 3: Där var mitt tal 8
Tack än en gång Eija. Det är så mycket som stämmer in..
Tusen tack Eija!
Det var en intressant läsning och mycket stämde ruskigt bra
Tack tack
Kram
Sanna
Tack så jättemycket Eija för att du tog dig tiden!
Var en hel del som stämde in. Kul!
Stor kram till dig!
//Madde
Tack Eija det messta stämde jättebra på mej! 
Kram Mona
"Ingen är felfri"
Skrattar gott,, stämde mycket bra.. Tack så jätte mycket..
Kram
Tusen tack för allt jobb du lagt ned Eija! Jag har pm-at om lite konkret feedback till dig.
Jag fick talen:
vokal: 4 (stämmer just inte alls, men så brukar det vara med Numerologi för mig)
konsonant: 6 (stämmer bättre)
ihop: 1 (stämmer faktiskt rätt väl 
)
Vore intressant med lite statistik sen…..
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen
Tack Eija för jobbet du har lagt ner..
Det stämde så bra de du fick fram till mej
1. vokaltal: 4
2. Konsonanttal: 5
3. Sammanslagna ( namntal?) : 9
Hej igen!
Nu har jag betat av alla tror jag, om det är någon som inte har fått så får du hojta till så att jag vet….för jag vill absolut inte hoppa över någon som har skrivit in sitt namn till mig…..
Det har varit en roligt stund att kunna glädja så många med detta, visst har det tagit tid, men som man brukar säga….tid har jag men inga pengar….
….
Sen är det en sak jag missa, snälla du hjälp en virrpanna här om du känner igen dig….jag blev erbjuden att bli avläst i färger….glömde att tacka ja till förslaget…och det värsta av allt….jag glömde vem…
skäms…..
kramar om er /Eija
Nu skall jag skriva in vilka vokaltal, konsonanttal och namnatal som fanns mest av….det blev inte alls som jag trodde i början….
Mest återkommande vokaltal blev nummer: 4
Mest återkommande konsonanttal blev nummer: 2 och 8
Och till sist men inte minst så blev det flest namntal på Nr: 3
Och av era feedback så tycker jag att det verkar stämma till ca 75% i genomsnitt….och det tycker jag är en bra siffra….det är svårt att sätta en riktig summa egentligen för det är 35st som har ställt upp, men alla har inte gett feedback. Men vissa tyckte det stämde till hundra och andra till hälften….så mer än hälften iallafall fick in fullträffar….
Nej nu skall jag ta mina små och släppa ut dom här på gården nu snöar det för fullt här…..vitt på backen…
brrrrrrrrr……
nattinatti o sov sött
Eija
Vad lustigt, jag fick 4, 8 och 3!
, ja, det var ju häftigt…..
Ja visst var det! Eller var jag bara helt vanlig? 

Om så, då är det väl bara skönt……..eller man kan kanske se det som så att man är en viss typ av människa som gillar just dessa saker…det mystiska….att fler bär just på dom karaktärerna och personligheterna…..vad vet jag….bara en tanke