Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: andarspöken
Läst 957 ggr
asa7702
0

Min väninnas dotter får besök

Hej!

Har en del frågor som jag skulle vilja ha svar på ifrån min väninna. Det är så att dom bor i  ett hus som då jag själv,samt andra anser vara besökt. Min vänninas (anna) dotter är 7år o har besök ifrån någon.Är det något bra eller? En dag satt hon o pratade med denna ande o det verkade va bra. Sedan kom det senare att hon inte ville vistas på sitt rum, inte ens sova där,för hon vaknar o skriker nä o låt mig va. Sen har det även hänt att hon blivit snurrad i sitt rum o även då skrek hon nä o likaså att det var en man som gjorde detta mot henne. Hon tycker då att detta är jobbigt o är väldigt rädd. Så vi undrar nu om vad vi kan göra? Kan vi få bort det? Varför ger det sig på just henne av dom alla. Dom är 5 stycken i familjen, två vuxna  o tre barn. Hur ska hon kunna beskydda sin dotter? Anna känner sig även iaktagen samt att hon tappas på energi. Det finns vissa ställen i huset som är som värst. På anna har det då hänt, blivit dragen i håret, knuffad, förföljd, känt det kyliga emot sig o att någon gått förbi henne. Som sagt så finns det en hel del som skett i detta huset o det har varit många personer inblandade,så finns det mer ni vill veta för att kunna hjälpa,så skriv gärna till mig. Anna är i stort behov av hjälp,så jag hoppas att det finns någon som kan hjälpa henne o hennes familj.

Mvh  Åsa / Anna

Elisabeth-J
0

Att det händer med just den flickan beror nog på att hon är mest mottaglig i familjen. Mitt råd är att din väninna kontaktar ett medium som kan komma hem till dom och hjälpa till med att få fram vem/vilka som är där, berätta vad dom vill framföra och hjälpa till med att få bort det som stör. Om du tittar bland artiklarna här så finns det en mediumlista där ni kanske hittar någon i närheten. Det din väninna kan prova att göra först är att säga till dom att lämna dottern ifred, att dom inte får störa henne helt enkelt.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

carip
0

Du kan även kontakta Terry Evans  Creative Experiences

och fråga efter de som går eller har gått kursen i medial undersökning och rening (en avancerad kurs för utbildade medier) Det kan finnas en elev nära som kan göra detta som ett led i sin utbildning.