Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: intuitionsövningar
Läst 925 ggr
exitingsvillemo
0

Hjälp, någon...

Min mammas katt försvann för ca 3 veckor sedan, Pontus, han är en brun/svart randig (bondkatts-färgad) bondkatt med vit bläs, vitt bröst och vita tassar.

Han är anmäld saknad hos polisen, men ingen tycks ha hittat honom ännu.

Ngn här inne som kan sin sak och möjligen kan hjälpa till att "se" var han kan vara.

Pontus är oerhört saknad.

exitingsvillemo
0

puttar upp pontus

Eija
0

Så hemskt, jag blir alltid berörd när någons lilla älskling försvinner….hoppas att han kommer till rätta….jag kan inte sådant och hjälper därför dig att putta upp denna tråd…..

exitingsvillemo
0

tack för hjälpen, puttar upp lite till

exitingsvillemo
0

putt :O)

mommo
0

För mig personligen är katter svåra att "se", och det är väl för att dom rör på sig så snabbt ,dvs sitter sällan länge på samma ställe och är dom på rymmen så är ju reviret stort. 

Jag tror dock att han lever, det känns så.

Pluppis
0

Och jag kan inte heller hjälpa er.. Hoppas det finns någon annan på forumet som kan

Kram

~* Framtiden är något som endast du själv kan skapa *~

exitingsvillemo
0

Att hitta kisse-katt vid liv börjar kännas ganska tröstlöst nu, efter 3 veckor, men vi fortsätter att hoppas.

exitingsvillemo
0

putt

wolfie
0

Jag kan inte heller "se"..hoppas ni finner katten!

Sirmerlin
0

Han lever

exitingsvillemo
0

#10 utveckla gärna lite, om han lever, vart finns han?

komigen nu, ngn måste väl kunna hjälpa.

exitingsvillemo
0

puttar upp Pontus igen… Med risk för att verka tjatig, men kommer nog att fortsätta putta tråden tills vi hittar honom, i vilket skick som helst, bara vi får veta…

exitingsvillemo
0

putt :o)

Rabbits
0

Jag ser en bild i huvudet en ganska liten vägg mitt i bland träd , och jag ser en röd bil! som kör på en katt!!

exitingsvillemo
0

skulle gärna vilja få mer info om vart han skulle ligga… Man vill ju gärna hitta honom, oavsett om han är död

exitingsvillemo
0

putt

Rabbits
0

Jag ser någon stans bredvid en väg lite längre in i skogen , i ett hål, vene varför men iallafall? ,, nu ser jag ett stort träd också konstigt!

exitingsvillemo
0

Pontus ha idag återförenats med sin ägare :O)

Glädjen är mkt stor efter nästan 3 månaders saknad.

mommo
0

Vilken underbar Halloweenpresent!

Tack för att du berättade hur det gick, det är värdefullt för oss som har försökt att hjälpa, så att vi själva kan utvecklas mer och mer!

Katarinaj
0

Skrattande