STOR KRAM....
till er allesammans…
Hur har ni det?
Som ni kanske märker har jag varit "borta" ett tag nu igen. Jag saknar verkligen ÖN, många gånger är jag näst intill tårögd när jag tänker på er alla, ni vänliga själar och intressanta diskussionsämnen.
Jag möttes dock av sorg idag när jag efter lång tid loggade in mig. mina tankar går till Zedds anhöriga och till dig Zedd… fina, fina du. Det har varit en tung kväll efter detta besked. En otrolig människa har lämnat sin fysiska kropp och färdats vidare.
Jag har haft en lärorik period och mycket jobbig. Livet lär mig mycket just nu och jag försöker att ta dessa lärdomar til mig på bästa möjliga vis. Jag känner mig dock väldigt ensam och avskärmad ibland. Önskar att jag hade någon att prata med.
Erfarenheter gör en rik… jag ska ödmjukt växa med livets prövningar. Jag har så mycket att vara tacksam för…
Stora godnatt kramar till er alla från mig, hoppas att ni sover riktigt gott i natt och att era drömmar ger er nya goda insikter om livets alla skatter.
Hej Lenha…välkommen tillbaka…jag förstår att det blev en chock för dig att läsa om Zedd, du må tro att en annan med blev helt överruplad…hade ju aldrig trott något sådant…han var ju så levande och karismatisk….nu ser man vilken liten tråd man lever under…..får önska dig en godnatt och hoppas att du kan sova gott..
kram tebaks från mig
Eija

Hej Lenha!
Roligt att höra ifrån dig igen. Ja, det kan allt hända ett o annat när man inte varit här på ett tag. Jag hade också en break härifrån o kom tillbaka just när Zedd gått bort. Det var en chock.
Idag är det lördag o snart ska jag gå på mässa och storseans i Bjärnum.
Kram
Gomorron på Dig Lenha och alla er andra.
Vad glad jag blev att Du är tillbaka. Läser ovan att du under en tid har eller har haft det jobbigt. Hoppas att det snart känns lättare för Dig. Förstår jag det rätt att DU flyttat?.
Livet försöker ju lära oss ett och annat. Oftast så tar det lång tid innan jag förstår det om jag , om jag överhuvudtaget förstår.
Önskar Dig allt gott och hoppas att Du har en lika fin lördag som vad jag har här. Här skiner solen så vackert.
Kramisar från mig
Var rädda om varandra
Heej Lenha ! Du är saknad..
Blev så glad då jag såg inlägget från dig !! Precis som du skriver "erfarenheter gör en rik"..Håller fullständigt med !
Lycka till på din väg
Kramar /Anna

Hej Lena!
Välkommen tillbaka! Jag har tänkt mycket på dig och du har varit saknad här. Jag förstår din chock, det blev det för många av oss och om du vill prata så är det bara att ringa mig, jag skickar pm.
Kramar!
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Hej LenaH
Roligt att höra ifrån dig - känns härligt:-)
Mycket styrkekramar
Vänligen Jane
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"

#1. Tack Eija!
Ja, nog var det en chock… livet är så skört. Vi måste lära oss att ta vara på varje minut och vara glada och tacksamma för att vi lever och för de människor som vi älskar som är vid liv. Jag skickar en stor kram tillbaka till dig och önskar dig en fin kväll.
Kram kram!
och den lilla vovven var såååå söt. Tack!

#2. Hej Tommy!
Hur går det med dina seanser och mässor? Jätte nyfiken. Berätta gärna. Jag vill också gå!!!
Stoooora kramar!

# 3.
Fina Signemo. Tack för dina vackra rader.
Jag är också glad att vara tillbaka, hoppas att jag ska kunna få lite mer tid att "vara med" på forumet nu snart.
Ja, det har varit lite jobbigt. För tillfället är det lite bättre men det kan vända snart igen. Jag försöker att ta tillvara på de vackra stunderna och den vackra omgivningen och människorna.
Just nu befinner jag mig i Köpenhamn ett tag. Vet inte om jag ska bosätta mig här ett tag på riktigt eller om flytten bär av till Italien. det visar sig snart.
Önskar dig en fin kväll…
Stora kramar från ett iskallt Danmark.

#4.
Anna, du är saknad också
. Glad att se ett inlägg från dig och jag hoppas att du mår bra och njuter av höstvädret.
Här i Köpenhamn är det kallt men jag sitter inlindad i en filt på ett cafe och dricker varm choklad. Mysigt!!! spinner som en katt.
Bamse kram!

# 5
Tack Elisabeth!
Du är så fin… …
Kramar!

Jane… jag har tänkt så mycket på dig. Du ger mig styrka…
Tack för att du finns.
Bamsekramar från mig!

Hej o välkommen tillbaka hit på ön..

Glömde kramen..

Åh tack Wolfie!!! 
Stora kramar tillbaka till dig!!!
Hej Lenha och välkommen tillbaka från ditt lilla breake, vi behöver alla lite vila från saker och ting, även det vi tycker om att göra tex. visstas på ÖN
!
Många kramar
//Hellas
jag önskar också dig välkommen till baks…

Lena.P är jag i verkliga livet.

Kram till dig med, hoppas Köpenhamn är dejligt, fast jag är ju inte så långt där i från och är det samma väder där som här, så tipsar jag om att sitta vid en mysig brasa, det ska jag.

Tack Hellas!
Det är sanningens ord du skriver. Har saknat er!
Stooooora kramar och jag önskar dig en fin kväll.

Tack så mycket fina Chik, och tack för de vackra blommorna 
Kramar!!!!!!

Ja, brasväder är det verkligen!
Vart befinner du dig någonstans?
Stora kramar från mig! Svep in dig ordentligt i en filt 

Ja sitter i Norra Skåne, i Vittsjö utanför Hässleholm, så på en lite dryg timme är man ju i Köpenhamn.
Jag har myst vid brasan nu och tänkte faktiskt redan krypa ner, här är busväder nu, med snöblandat regn.
Kramar igen o natti natti

#22.
Ja, då är vi ju inte så långt ifrån varandra.
Vad skönt det låter att krypa ner. Önskar jag kunde det med. Sitter och skriver för fullt på en skoluppgift. Deadline imorgon. Fryyyyyyser… Lägenheten är iskall.
Jaja, skönt att man får vara inomhus iallafall 
God natt och sov så gott!