Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: andlighet
Läst 625 ggr
Ljuset
0

Stärka våra energier

Jag undrar om det finns några tips på hur jag ska kunna stärka mina energier. Jag har ljusbubblan runt mig varje dag men tyvärr så kommer andras energier in i bubblan och orsaker smärta, negativitet, skit och skräp hos mig. Detta vill jag inte ha i min aura. Det har fastnat så mycket negativa saker hos mig nu av andra att jag är helt slut och jag känner inte igen mig själv.

Tacksam för tips!

Trisha
0

Det är inte helt lätt att hålla det ifrån sig alla gånger, håller verkligen med dig! Det är ju så att vi som valt att öppna upp våra kanaler lite mer, är extra känsliga för den höjning av mottagligheten  som nu sker. Enkelt sagt kan man säga att dina kanaler sotas hela tiden, du får in mer och mer info - på gott och ont.

Det som kan hjälpa är att du så mycket som möjligt och kontinuerligt gör olika saker som fyller dig med glädje och kraft. Vi funkar ju olika vi människor, men det kan vara allt från långa skogspromenader, jympa, yoga, jogging, Meditation till umgänge med "sanna" själsfränder där ni tillsammans bygger energin.

Det viktigaste är dock att du verkligen ser energimässigt vad som händer. Vilka människor fyller dig med energi? När töms du? Det finns en orsak att det händer som det gör, så skyll inte på någon utan utan se varför det är som det är.

Läs gärna min artikel längre ner om hur vi kan hålla energin. Många bra inlägg efter artikeln också!

Lycka till! Keep your energy!!

Medarbetare på Övernaturligt i Fokus

Ljuset
0

Tack Trisha! Ska läsa din artikel nu. Kram