Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: andarspöken
Läst 1846 ggr
[mia-38]
0

Lampor går sönder

Våra glödlampor i hallen har förmåga att inte hålla mer än en månad. Nu bytte jag ju igen för en månad sedan. Och nu är bägge trasiga igen! Hände aldrig innan utan det har börjat nu senaste året.
Inga elfel.
Kan det vara "besöken" vi får ibland som gör så att de går sönder? Och varför egentligen?
Någon som kanske har en förklaring på detta?

Madson
0

Det är något som du nästan bara själv kan ta reda på, genom att "ta kontakt" med besökaren och ta reda på vad denna vill. Det är ju uppenbart att någon vill göra sig tillkänna.

Du kan också gå till ett medium och försöka få information den vägen om det är för svårt.

Hoppas problemen löser sig, det blir dyrt i längdenSkrikandes

[mia-38]
0

Ibland kan jag se en mörk skepnad i hallen. Nu är det ett tag sedan. Men det kanske är den som vill något.
H*n kanske vill att vi inte ska ha tänt där. Skrattande

Jasmina
0

Lustigt att du skriver im detta - har själv haft exsakt samma problem dock bra de senaste 2 månaderna….

[mia-38]
0

Vi är så vana vid att ha "besök" här. Så nu måste de nog hitta på saker som vi inte kan undgå att märka.Skrattande Och då är det ju bra att ta sönder glödlampor. Men det blir ju dyrt i längden.

witch
1

Det Kan ju vara fel på din lampa också. Att kopplingen är lite trasig så att lampan kortsluttar.

Det händer här också men upplever inte det som något andligt, eftersom det är samma gammla lampa. När dom står och blinkar hela tiden eller exploderar är det däremot någon på färde…:D

[mia-38]
0

Jag har två i hallen. Bägge går alltid sönder nästan samtidigt. Tycker det är lite konstigt. Och glödlampor ska väl ändå hålla mer än en månad. 
De står och blinkar innan och sedan slocknar de.

[mia-38]
0

Kopplingen är inte trasig.