God Morgon 28 / 10 - 08
God Morgon alla ute på ÖN!
Har vaknat upp till en lite gråmulen morgon. Det är +3 grader ute. Så det är nog lite råkallt ute, har inte varit ut ännu. Men skall väl gå ut och ta in posten om ett tag och får då känna hur det känns ut.
Sitter här vid datorn en stund innan jag gör mig klar för dagen. Håret ser mäst ut som ett skatbo nu, har ännu inte dragit någon kam genom det. Mysdressen sitter på, det är så skönt att slosa runt i den en stund på morg/fm. Ätit frukost det har jag gjort.
Kissen är ute en sväng, men vill nog inte vara ute så länge i detta väder skulle jag tro.
Det kommer inte heller denna vecka att bli någon operation av gallan för mig. De ringde från lasarettet igår igen. Det börjar bli jobbigt med att det drar ut så här. Nu fick jag dock en ny tid ( ställ in dig på den) sa hon som ringde, men vi får se hur det blir med den tiden. Det är den 6 November jag fick tid till nu. Då skulle min käre pappa ha fyllt 85 år. Hade tänkt mig upp till graven den dagen och göra lite extra fint, men blir det nu operation den dagen så får jag ju lov att ta tiden. Får göra fint för pappa dagen innan i stället. Men det är ändå lite extra svårt en sån dag då någon som stått en väldigt nära skulle haft födelsedag och 85 År är ju lite extra också. Men det skall nog gå bra om jag nu får den där tiden som de sagt nu, vet ju aldrig hur det blir. Jag får hoppas att mina kära från andra sidan är med och stöttar mig inför operatiosdagen.
Jag börjar bli trött på väntan för operation och jag var in på Akuten senast i Fredags för jag hade ont i magen. Men anfallet la sig och jag fick åka hem efter 3 tim..
Nej, nog om min galla nu.
Vi önska alla här på ÖN en riktigt fin dag!
Kram/ Britt-Marie

God morgon alla..
Har inte kommit igång riktigt än,känner mig lite småtrött,ska handlas i dag och ska se över gården lite,har fallit ner massa löv igen fast jag räfsat förra veckan..ett besök på hälsocentralen blir det också..får se vad dagen ger..
Gomorron!
Är lite halv seg nu.. men jag ska fortsätta plugga.. sen sova en stund.. sen sy gardiner åt min bästa vän.. sen ska jag jobba natt..
Det är vad som händer för mig.
Ha en bra dag alla!!

God morgon!
Här är det sååå vackert ute, det är solsken och träden är vita av frost :)
Britt-Marie, jag hoppas verkligen att du snart ska få din operation så du slipper denna väntan varje gång.
Idag ska jag hitta på något med sonen som har höstlov men har inte bestämt ännu vad vi ska göra :)
Önskar er alla en härlig dag!
Kramar
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus