Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: andlighet
Läst 540 ggr
Jensen1971
0

Ny på det här....

Har olika grejer som kommer på mig !

1: har en kall känsla i nacken… kan även vara längre ner på ryggen !! Även om man sitter i ett varmt rum och har inget som kan dra bakom ryggen på mig !

2: en slags "huvudvärk" på vänstra sidan av huvudet

3: Nacken känns "stel"

4: rysningar som går rakt igenom kroppen eller bara på höger sida av huvudet !!

Någon som kan hjälpa mig eller komma med kommentarer om dessa ??

Jensen1971
0

PUTT

Elisabeth-J
0

När man känner av energier så kan man göra det många olika sätt och det du beskriver är vanligt förekommande, det man känner beror ju också på vad/vem det är, kanske huvudvärken beror på att du har någon där som hade just det problemet i livet? Dom kommer ju och ger oss det som gör att man känner igen dom. Sen kan du känna av dina Guiders energier, energispår och även från personer i din omgivning.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Jensen1971
0

Okej !! ville bara kolla om någon annan hade samma…. men då e det bara att man känner av… inte någon betydelse då !?

anna-08
0

Här kommer jag då med lite annat..Jag vet att vissa krämpor , främst det som har med muskler & skelett att göra kan ge dessa symtom då de trycker på nerver eller andra kringliggande delar som påverkar cirkulationen Har själv haft en del problem med detta efter en skada som jag drog på mig i arbete inom vården Bara ett "kom ihåg" även om det du nämner är starkt förknippat med "energikänningar"precis som Elisabeth skriver ;)      Kram Anna

Kram Anna

Jensen1971
0

Okej men kan inte ni kolla en tråd jag lagt in i kväll som heter: Någon som vågar tolka det här ?

Ligger under Hjälp/Personligt

Mvh