Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettermässorstorseansevenemangträffar
Läst 2340 ggr
[Vintersaga]
0

Liten seans ;-)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Närå, det blir en storseans med Mia Ottosson och hennes två elever Per (äkta man) och Rickard (undertecknad), torsdagen den 23 oktober klockan 19.00-21.15 i Folkets Hus, Köping.

Inträde: 120 kr (halva priset för Köpingsljusens cirkelmedlemmar)

Sen blir det mediumkurs 25-26 oktober med Mia som lärare, 10-17 bägge dagarna.

Kursavgift: 1500 kr

Välkomna!

[Vintersaga]
0

Nu närmar det sig - bara tre dagar kvar…

Mia är inte bara medium och lärare inom det - hon är även psychic artist, vilket vi får se prov på under kvällen!

Hon har också gått många kurser på Arthur Findlay College senast åren - och har en populär sommarvecka med flera av dessa lärare varje år!

Jane-Lyzell
0

Hadde varit jätte kul att komma - men jobbar tyvärr- önskar er en fin helg

Kram Jane

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

[Vintersaga]
0

#2 - Tack Jane - vi kommer säkerligen att ha en fin helg också, för vi kommer att ha kursen i en lokal där det sägs att det spökar lite :-)

Önskar dig en fin kväll på torsdag!

Kram Rickard

[Vintersaga]
0

Knappt två dagar kvar till seansen - och ytterligare två dagar till mediumkursen :-)

Happyspirit
0

Behöver man föranmäla?Flört funderar på att dyka upp med min man. Vart i folkets hus?

Happy

Happyspirit
0

Jag har bestämt mig. Jag kommer i alla fall!Skrattande Ska kolla om ev. Trisha följer med och min man om vi får barnvakt. Jag har bott precis vid folkets hus i Köping. Ovanför Riktes salen om ni vet vart den finns.OskyldigSkrattande

BigBear
0

Jag hade tänkt komma Rikard, för jag gillar verkligen att se dig och Mia. Men det kör ihop sig lite för vi har ju verksamhet på Norrljus samma kväll……Foten i munnen

Det får väl bli nästa gång istället, men ha så kul ni som åker dit! Skrattande

Hälsa frugan också!

Ljus & Kraft / Jerry

[Vintersaga]
0

#5, #6 - Vad roligt Happy :-)

Det är inne i Folkets hus, det hus som också inrymmer biblioteket. Det är en trappa upp i Smaragdsalen (tror jag det var).

Ni är alla hjärtligt välkomna och det behövs ingen föranmälan - men är ni några personer så kan jag reservera era platser om ni vill :-)

#7 - Frugan hälsar och vi hoppas ni kommer att få en trevlig kväll ni också, för det kommer vi att ha! Flört Hälsa din fru också :-)

Vi kommer ju ner till Norrljus om tre veckor har jag för mig, så vi lär ses snart igen om ni kan då :-)

Kram Rickard

Happyspirit
0

Ok, jag vet vart smaragd salen ligger. Har varit där förut. Jag kommer i alla fall. Ska bli jätteroligt!Skrattande

Kramis/Happy

[Vintersaga]
0

Härligt Skrattande

Du är jättevälkommen Happy!

Kram Rickard

Happyspirit
0

Tack Rickard!

Men jag var på väg ikväll. Elisabeth gjorde mig påmind om att den är ju i morgon. Nåja, jag får ställa om mig lite nu då. Då kanske Trisha kan komma med också. Pratade med henne nyss och hon kunde inte ikväll men ville gärna gå. Min man kommer nog också med då.Skrattande

Kramis!

Happyspirit
0

Attans också!!!!Skäms Kom precis på att jag jobbar alla Tors. kvällar. Då sprack det. Jag var ju så inställd på att det var ikväll ons. Jag som var så sugen på att åka och dessutom hade bestämt mig för att den här gången ska jag dit. Jag arbetar som personlig assistent varje torsdag em. kväll.

[Vintersaga]
0

#12 - Attans otur - och vi som alltid har våra seanser på torsdagarna…

Men du får väl skicka iväg mannen och Trisha - de kan berätta åt dig… fast det är ju inte samma sak som att se det själv!

Kram Rickard

[Vintersaga]
0

Här är ett exempel på en kontakt som Mia har på en seans i Karlstad februari 2007…

http://www.youtube.com/watch?v=NVKx0AxjKHU&feature=user

Kram Rickard

Happyspirit
0

Ja, hon är duktig Mia! Har sett klippet förut men det är helt klart sevärt igen. Ett otroligt flöde har hon. Snälla Rikard du kan väl säga till mig i god tid nästa gång om det blir en torsdag så kanske jag kan ta ledigt om jag vet det i god tid i förväg.

Lyckat till nu i morgon! du ska ju också jobba med Mia och Pär.

Kramis Anki

[Vintersaga]
0

Tack Anki :-)

Nästa gång hon jobbar på plattformen i Köping blir torsdagen den 19 mars på samma ställe… Flört

Jodå, det blir en rolig kväll - i varje fall för oss :-) Sen får vi hoppas att vi kan förmedla denna glädje, eller happyspirit Flört, till publiken…

Mia är fantastisk just för att hon har ett sånt enormt flöde - dessutom är hon så envis med att utveckla mediumskapet ännu mer, hela tiden! Vi blir aldrig fullärda!

Ha det så bra du också!

Kram Rickard

Elisabeth-J
0

All lycka till ikväll Rickard! Glad

Kram

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

[Vintersaga]
0

#17 - Tack Elisabeth :-)

Vi hade en trevlig kväll - stundtals utmanande men stundtals väldigt inspirerande Skrattande

Kram Rickard

Elisabeth-J
0

#18 Härligt Rickard! Glad Jag kommer ner på besök i vår Glad

Kram

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

[Vintersaga]
0

#19 - Vad roligt att du kommer ner hit då :-)

Kram Rickard