Spännande!! Eller???
Igår när jag kollade på Ghosst wisperer på TV400 handlade avsnittet om en tjej som de inte visste om hon levde eller var död. Då var Melinda hos familjen som hade ett annat medium där, som trodde att tjejen levde. Just när han hade bett sina guider låta ljuset skina på vad hon nu hette, så de skulle hitta henne slocknade min TV!!! Först tänkte jag att, ja, d var ju ett roligt skämt, att de svartar bilden sådär så det blir spännande, men när jag bytte kanal kom inte heller nåt, den var avstängd och jag var tvungen att hämta den andra fjärren (som är till TVn, den jag hade i handen var till boxen) och sätta igång TVn på on-knappen…

Det där känner jag igen!
Händer mig ibland när jag ser nåt övernaturligt program..
När vi satt och tittade på det okända blinkade våran lampa länge. Tills vi sa att nu får du sluta leka med lampan innan den går sönder. Då slutade det!
Ja sånt händer hos mej också. Jag hade en liten leksaksmus till min förra katt som pep hela tiden.. En leksaksmus som piper när man rör vid den eller stampar på golvet sidan om den. Katten var hos mej i storarummet Och leksaksmusen i köket.
Efter ha pipet ett bra stund så fick jag säga till.. Nu har ni väl lekt färdigt med leksaken? Och då blev det tyst ute i köket
/++*/*--Ja, vad kul eller nåt ;-)
När jag hade hyrt ngr filmer, varav en av de i läskigaste laget….
Men iaf jag bestämde mig för att se filmen iaf, och pratade med min mamma när det visades en massa trailers…. Och medans vi snackade så stannade TV:n
Jag tänkte ju inte mer på det, satte på tv:n och kollade….OCH då började ju filmen med en tv som slocknade när det var nåt otäckt i görningen…JA, jag stängdevav TV: n *finss ( ja, jag vet, skitbarnslig)
Jag blev ju helt paff! Har inte vat med om nåt så påtagligt innan….
De städade ju ut i köket när mitt ex flyttade ut för nåt år sen och min "dövhet" försvinner mer o mer, men aldrig såhär!
Hann inte känna efter nånting eller ens tänka på vad som hände…
Riktigt roligt!! Hoppas d händer igen!

Vad roligt Caroline! Sånt händer här väldigt ofta och har gjort under alla år jag kan minnas men det är alltid lika roligt varje gång dom gör något fysiskt 
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus