Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: offtopic
Läst 687 ggr
Happyspirit
0

Undran ang. msn?

Jag undrar bara om det är jag som har nåt fel på msn messenger och hotmail. Eller om det är några andra som har samma problem ikväll?Skäms

Bybo
0

Aha..när jag tittat in, så är ingen inloggad, och det är ju lite ovanligt …Kankse är nåt fel då….

Happyspirit
0

Ok, det verkar ju lite skumt. Men du kommer in i alla fall?Förvånad Jag kommer inte in överhuvudtaget!

Bybo
0

Oj då, nej jag kommer in, så för mig är det då kanske ovanligt lugnt i kväll då…Tyvärr så kan jag inte mycket om datorer, annars hade jag hjälpt dig. Men jag brukar alltid starta om datorn när det är nåt vajsing…:-)

Happyspirit
0

Ja, jag har startat om datorn minst fem gånger ikväll. Men jag har haft nåt konstigt på msn de sista dagarna. Det kommer upp att jag loggat in från en annan dator och dessutom så skickas det länkar som jag inte skickat. Får dessa länkar med av folk på min lista så fort de loggat ut. Har rensat datorn med allt jag har men den hittar inget. Och nu kommer jag inte in överhuvudtaget. Jättekonstigt är det!Gråter

Bybo
0

#4 Virus?

Happyspirit
0

Jag undrar över det! Har rensat min dator flera gånger om dagen med alla program jag har. De hittar inget! Men när jag pratar med vissa på msn så kommer det tillbaka på en gång. Nåt skit är det helt klart. Nu håller jag mig därifrån ett bra tag. Pratar inte med någon på msn just nu. Men jag måste in och läsa mina mail. Hoppas alla rensar sina datorer också. Vad mera kan man göra?!!

Bybo
0

Hm…tråkigt. Kram på dig sötepöt

Happyspirit
0

Kram Tebax!Skrattande Så nu kommer jag in. Men jag vågar fortfarande inte prata med någon. Däremot kommer jag i alla fall åt mina mail.Flört

rosmarin90
0

Det är ju nåt virus som sprids via msn. Jag brukar få konstiga länkar skickade till mig som jag inte vågar öppna. Jag går inte in på msn längre eftersom jag oroar mig för virus.

Jobbigt med datorer är det *suck* min är ganska gammal och jag har problem med explorern också…massa skumma störningar.

Happyspirit
0

Ja, tydligen är msn en väldigt stor virus spridare tyvärr. Min man har länge sagt att jag inte ska använda mig av msn överhuvudtaget. Men jag håller mig undan därifrån nu.

rosmarin90
0

Det är jättetrist eftersom det är ett bra sätt att ha kontakt på. Hoppas de löser det här problemet. Bara för att man vill umgås ska man ju inte behöva få virus.

Jag har en dotter som bor 30 mil bort och hon undrar varför jag inte går in på msn. Men men det finns ju telefon.