OT Talande papegoja
Hej på er här ute på ÖN!
Måste bara sända en adress som ni kan titta på. En papegoja som är väldigt pratglad, men verkar inte gill påskkärringar. Jag har skrattat..
Det var Ullis som gav mig den här adressen. Ullis är min yngste sons sambo.
http://mittklipp.aftonbladet.se/app/viewMovie.action?=7548
Sedan finns det fler klipp med samma papegoja där + annat med.
Kika in får ni se..
Snart skall jag gå till sängs så jag passar på att säga God Natt med.
/Britt-Marie
Den var kul o kika på..Tack Britt-Marie….det är så skönt att få skratta ut ordentligt ibland…
OBS! det gick inte att komma in på sidan så man fick klicka på "sök" uppe till höger i hörnet…och sen valde jag "djur" i kategorilistan…sen skrev jag in "pappegoja"….och då kom man in på en sida med fler filmsnuttar på pappegojor….jag digga den rockande gojan mest….
Jag får titta på den senare för där var något teknisk problem på sidan.

ok. Så där kan det vara ibland att man inte kommer in på olika sidor. Vet själv att jag varit med om det.
Den här adressen fick jag själv via vanligt mail via OutLook. Provade själv här att trycka men kom inte själv in. Men via det mail jag fick, där kommer jag in direkt.
Sidan har "råkat ut för tekniiska problem"…står det
..Får försöka senare..Dom är ju så charmiga dom fjäderprydda när dom pratar & sjunger 
jag testade och tog bort lite från länken och då fick jag fram filmerna.

Om man söker sedan på Putte så kommer den lilla roliga papegojan fram. Den både sjunger och önskar Glad Midsommar mm…väldigt duktig att prata..
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Måste titta på den när jag får fram den.
Jag sänder med en you tube länk hoppas det är ok Britt-Marie. Jag tycker den är helt underbar…o väldigt smittam när det gäller o skratta
Det är smittsamt med dom goa skratten.
Nu fick jag fram papegojan Putte

…nej så stilig man kan vara. Låter som han har kopierat mattes eller husses röst riktigt duktigt….Helt underbar!

# 7
Ungar är för härliga, man smittas med av deras skratt. Det finns så mycket roligt. Tack för du sände in det här klippet!
#9 ja,visst är gojan duktig på att härma röster och så är det lite roligt med för hon talar dialekt..Ser för rolig ut gojan när hon skall sjunga och nickar i takt och säger hon sjunger bra..hahaha…

Hahaha vilka härliga klipp!Jag vill nu ha en papegoja!!
Ja, håller med! Härliga klipp verkligen!
De där med barnen var helt underbart att se. Och Putte var jätterolig.