Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: tvtidningarradio
Läst 4273 ggr
Aimosdotter
0

Det okända ikväll

Jag har helt missat reklamen om kvällens program. Är det någon som vet vem som är medium idag?

Elisabeth-J
0

Kopierat från Tv-planeten.se

Del 6 av 12. I fyra år har Elin Lenholm bott med sin familj i en gammal arbetarbostad i Kinna Kulle i Västergötland. Varken familjen eller svärföräldrarna som bor vägg i vägg, har undgått de märkliga fenomen som försiggår i huset. Man hör ljudet av dörrar som öppnas och stängs fastän de för länge sedan är igenmurade. Familjen ser skepnader och när de duschar känner de sig iakttagna. Mediet Camilla Öhrnberg försöker hjälpa familjen att komma till rätta med problemen.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Aimosdotter
0

Åh, jag hittade själv!!! Det är Camilla ÖhrnbergSkrattande .

Snacka om att vi sitter bänkade framför tv'n i kväll!

Ljuset
0

Synd att jag jobbar ikväll. Får försöka att se på reprisen.

Aimosdotter
0

#1 Elisabeth, du är snabbSkrattande

Aimosdotter
0

"Kinna Kulle" Dom måste väl mena Kinnekulle? Eller finns det ett Kinna Kulle?

Soffe
0

Jaa det är Camilla ikväll :-) Jag ska klistra fast mig i soffan 20.00 :-)

sweethoney
0

#5 Det borde vara Kinnekulle, ja….. *ler*

Amor vincit omnia

LillanyfiknaIza
0

Camilla är kanon, Terry och Jörgen med men man saknar faktiskt Jill… jag fastade direkt för henne i det programmet som hon var med och har fått träffa i henne i verkligenheten. Vilken goding… haha

Japp, soffan kl. 20 ikväll…

nero
0

Åh va spännande! Camilla är ju super!!

Ser fram emot kvällen!Glad

[SusannaK]
0

Vi sitter bänkade!Skrattande

mayolica
0

jag har missat programmet flera gånger denna sesongen, måste försöka komma ihåg det idag.

~ mayolica ~

Jennie-S
0

*påminner* 15 min kvar Glad

Happyspirit
0

Tack för påminnelsen hade glömt!Cool

Aimosdotter
0

Lagt de små. Nu hoppas jag bara på att de hinner komma till ro innan programmet börjar!

Ska bli spännande eftersom det är på "Kullen" och vi bor några mil bort.

tommytoe
0

Vad tyckte ni? Det var ju bra att det blev lugnt i huset för familjen. Men lite besviken på att det inte gick att få reda på något mer om den unge mannen. Vet inte om jag sett Camilla på TV innan.

Magi-cat
0

Camilla var enormt säker och duktig tycker jag……

Skönt att det blev lugnt i familjen, hoppas katterna också blev lugnade sen….

"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Britt-Marie
0

Skönt att det blev lugnt i huset för familjen och att barnen kunde leka och ha roligt hemma igen.

Det som gör mig lite besviken på programet är alla dessa tillbaka blickar hela tiden. Det blir lite för mycket av dem tycker jag. Annars är programet jättebra.

[MargaretaA]
0

Är det ingen mer än jag som börjar tröttna på programmet?

Jag tycker det är svårt att engagera sig så mycket nu mera. Det är mesta bara samma gamla vanliga rutin. Mediumena är bra som vanligt så det är inte deras fel, men jag vet inte… det börjar kännas som gammal skåpmat.

Men skeptikerna ska inte glädjas och tro att jag är botad - jag tror fortfarande på "det okända" Flört

wolfie
0

Jag tyckte Camilla var bra,men själva programmet kändes inte så bra denna gång,vet inte riktigt,svårt att förklara..

Jag var kanske för trött..Obestämd

Jimmy-Ottossn
0

Jag tycker det vore intressant att se Det Okändas medium utföra lite fler privatsittningar samt ev börja visa någon seans, och inte endast hembesök, finns nog många som vill veta hur ett medium arbetar.

Aimosdotter
0

Jag fick telefon mitt i programmet som inte gick att "spisa av". Försökte titta samtidigt men det gick inte så bra… Repris på lördag, eller?

#17 Håller med om att det blir lite tjatigt, känns som om de bara fyller ut tiden. Det borde väl finnas annat att ta med av det som blir filmat på platsen.

Camilla är väldigt säker, jag vetFlört

Happyspirit
0

Jag tycker om att se Camilla arbeta, hon har en mjuk och fin energi som berör, i alla fall mig. Skrattande

anna-08
0

Jag gillar oxå Camilla & hennes sätt att arbeta på ! Varma fina energier, precis som Happy skriver Flört

Britt-Marie
0

Håller med er här ovan. Att Camilla är jätteduktig med varma energier.En härlig tjej.  Kul med att hon gör teckninger av någon av dem som hon möter där från andra sidan.

Det är ju inte mediumens fel att det blir såna här återblickar. Så mycket av dem som det är behövde det inte vara. Tar bort för mycket tid av själva programet som skulle kunna inehålla så mycket mer av sjäva arbetet som mediumete gör.

tommytoe
0

#20 Det där var en bra idé.

Camilla var bra och roligt att se ett medium som kan rita av ett så ansikte så bra. Jag tyckte om det hon sa till tjejen med att stänga av: ' en pelare i vitt ljus som man sätter dimmer på'. Var ett bra o snabbt sätt att stänga av eller öppna om man så vill, tyckte jag. Hon sa något om plastbubbla också.

[Hukanson]
0

Det kanske går att redigera en mer avancerad proffsversion av "Det okända" och sända i Kunskapskanalen ….?

[MargaretaA]
0

Tungan ute