Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettofftopic
Läst 619 ggr
Jimmy-Ottossn
0

Godmorgon Ön!

Godmorgon!

Var ett tag sen jag var inloggad och aktiv på forumet, Vill önska er en underbar dag! Skall själv sitta i bil tre timmar nu neråt landet.

Kram / Jimmy!

wolfie
0

God morgon Jimmy!Ja det var ett tag sen jag såg dig här,ha en underbar dag önskar jag dig och alla här på ön!

Kram Carina

Elisabeth-J
0

Godmorgon! Jag önskar dig en trevlig resa Jimmy!

Här har vi -2 grader ute nu på morgonen med det blir förhoppningsvis varmare sen hoppas jag för ikväll ska vi med Robins klass på orientering :)

Önskar er alla en härlig dag!

Kramar

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Farwuq
0

God morgon från Skåne, vi har klar hög luft och 5,6°C.

Glad

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

stina63
0

Godmorgon.. Välkommen tillbaka jimmy- otto och ha en skön resa. Solen skiner här i malmö och det visar 6 grader. En härlig solig höstdag idag.

Tina

Happyspirit
0

Godmorgon alla ÖN medlemmar.Skrattande Idag skiner solen! Och det blir ingen seans för min del då ikväll eftersom jag ska jobba.Gråter 

Kul att se dig igen här inne Jimmy! Kör försiktigt.

Önskar er alla en fin dag.

Happyspirit.

Marina2
0

Hej! Här är en skön höstdag.Önskar er alla en härlig dag och trevlig resa Jimmy!

Erika-A
0

God förmiddag! Önska alla en solig dag som det är här i Borås idag.
Trevlig resa Jimmy! Glad

Britt-Marie
0

God Förmiddag!

Här i Kopparberg skiner solen och det är 8 grader just nu. Ingen blåst heller vad jag kan se då jag tittar ut.

Jag har ju varit vaken så tidigt nu flera mornar och katten väckte mig tidigt även i morse. Men denna morgon lyckades jag somna om och vaknade inte förrän 09.15. Så jag sitter fortfarande i mysdress här. Har lite svårt att komma igång denna dag verkar det som. Men jag får väl försöka.

Skall väl alla fall ta en promenad sedan i det soliga vädret. Det var frost då jag var ut och hämtade tidningen i morse, så det har varit en kall natt här.

Önskar er alla en fin dag!

Trevlig resa Jimmy!

maiya
0

God förmiddag! Här i E-Tuna är det en underbar dag solen skinner.

Önska alla en underbar dag.

Önskar dig en trevlig resa Jimmy.

[Puppan]
0

Hej hej! Här äre kanon fint väder, solen strålar.

Själv så ska jag bara sitta framför datorn å plugga.. har jätte mycket att göra nu eftersom first class har krånglat i några dagar.

Ha en jätte bra dag alla ni!