Jag är
Inte viste jag att Jag kunde bli så glad att.
Claras Mamma. Ringde mig i går och berättade att hon hade klarat körkortet jag blev hjärte glad. Och så är hjärte glad att jag skall bli Mormor igen.
Att det kan komma så efter man är lessen för att Zedd lämnade oss. Men livert måste gå vidare. Tårrana kommer och går det går som en bergjodalbana upp och ner.
Ha det gott vi hörs.

Härligt att höra!!

Jag tror att Klas-Åke vill att ni ska känna glädjen och att ni ska må bra, njut av dom lycko-känslorna du har idag, saknade finns där men han finns med och visar att ni ska känna glädjen också. Var i dom känslor som kommer, det är en berg och dalbana men den kommer så småningom att rätas ut mer :)
Jätteroligt att du ska bli mormor igen! :)
Kramar
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
När man mister en kärlek, det må vara vilken som, så fylls alltid kärlekskvoten upp av någon annan/annat. Det är så alltid. Vi är aldrig utan kärlek, aldrig. Det är bara så förtvivlat svårt att se det i sorgens ogenomträngliga slöjor… Men just det kärlet är aldrig tomt.
I kärlek//Eva

Hej!
Grattis till att du skall bli mormor igen!
Sedan kan jag bara hålla med det Elisabeth-J skriver i sitt inlägg.
Kram

Tillåt dig att känna glädje över din dotter som nyss fått körkort och att hon väntar barn,du ska bara njuta,det vill Zedd att du ska kunna göra,han finns hos dig ändå..Mitt i all sorg kommer det ljusglimtar..
Kramar Carina
Grattis till att du ska bli mormor igen!
Kram Marina
Grattis kära du - vad härligt:-)
Kram Jane
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
Verkligen härligt att höra, och helt underbart att du skall bli mormor igen…och jag håller oxå med Elisabeth, att det måste finnas glädje i all sorg oxå….det är just vad Zedd ville att du skulle få känna denna glädje igen…..han gläds med dig och Clarasmamma….det är jag hundra på
kram/Eija
Grattis till "mormorskapet" och glädjen över dotterns körkort! 
Det är inte konstigt att du fortfarande saknar honom men du ska se att det blir mindre och mindre tårar så småningom.
Kram Erika