God Morgon!
God Morgon alla på Ön!
Vaknade väldigt tidigt i morse. Det var lilla kissen Cremis som väckte mig redan vid 05.30 tiden och så har jag inte kunnat somnat om fast jag försökt. Till slut så var det inte annat än gå upp då ändå inte sömnen ville infinna sig igen. Cremis brukar inte väcka mig så här tidigt, men nu mådde han lite kyvens och fick kräkas. Så då kunde ju inte matte vara irriterad mer. För visst kan man ibland bli irriterad då man blir väckt när man sover som skönast.
Vädret verkar vara lite grått idag igen. Det var mörkt ännu då jag var ut och hämtade min NA i postlådan. Ser nu att det är grått och vi har ca + 5 grader för tillfället.
Håller på att tvätta en badrumsmatta nu för det var på den som Cremis fick kräkas. Men nu mår han bättre igen och är för tillfället ute på en lite tripp. Han får vara ute så mycket han vill, dock ej nattetid.
Men innan han vill ut så sätter han sig alltid på sin klätterställning i köket och vill ha en lite smakbit av kokt skinka.
Vad denna dagen kommer att bjuda på, det vet jag inte ännu. Men nått blir det väl, har inte planerat in nått alla fall.
Ha det gott alla!
Kram / Britt-Marie

Godmorgon!
Idag var jag trött när jag klev upp, somnade ändå idigt igår på soffan :)
Här är det bara +2 och det ska bli kallare till helgen, burrrr!
Idag har ska jag jobba en del och sen läsa teorin som tar sin tid :)
Önskar dig och alla andra en bra dag!
Kramar
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

God morgon!Soligt men kyligt här,äntligen långledig nu igen ända till måndag.har en förkylning på g men kurerar mig så hoppas den ej bryter ut,finns så mycket jag vill göra.
ha en fin dag
Kram
God morgon!
Jag har precis lämnat Tindra på dagis. Solen skiner idag men det blåser en del. Ska nog pälsa på mig och ta en promenad. Ikväll ska jag på storseans i Köping. Det ska bli jätteroligt.
Det är alltid roligt och lärorikt att se andra jobba.
"Jag är fashinerad av arbete! Jag kan titta på när andra arbetar i flera timmar" *ler stort*
Önskar er alla en fin dag!
Kramis/Happyspirit

Det har blivit fint väder här sedan jag skrev förrut i morse. Solen skiner och det är nu +8 grader. Skönt med en solig dag igen. Igår var det ruggigt. Började regna stora droppar då jag var ute på min promenad och det var ju inte så skönt. Så idag blir det skönare att vara ute och gå.
Sköt om er alla!
Godmorgon solen och alla på ÖN!
Nu ska jag ut och köpa frallor till kaffet! Har vänner som kommer och hälsar på nu på förmiddan.
Önskar er en fin dag!

#3 Men Anki, den seansen är väl imorgon? 
Elisabeth
Hej! Här är det blandat väder,regn ibland sol och blåst! Det blir jobb men också en del annat.Ha en bra dag.

Hej på er alla !
Vilket vackert väder man vaknade till idag…+5 och strålande solsken. Hoppas allt det vackra håller i sig =)
Sköt om er och många kramar från mig !
Att fela är mänskligt, att förlåta är gudomligt.
#6 Va? Är den? Måste kolla igen
Ja, det är så sant! Det är den ju. Tack Elisabeth för att du gjorde mig uppmärksammad på detta. Det hade ju varit snopet om jag åkt ikväll och ingen var där!
Jaha, då får jag ställa om mig nu då. Hmm, vad ska jag nu hitta på för skoj? Nu kom jag av mig helt. Var ju så inställd på att åka ikväll.
Kramis

#10 Du får titta på Det okända ikväll 
Elisabeth
Ja, just ja. Det är många bra program ikväll

#12 Ja och om det blir tråkigt i programmen ikväll så kan vi ju ha en pratstund på telefon 
Kram
Elisabeth
Kram!