medila linjer / betallinjer
Någon som ringt någon sådanlinje (20kr/min), finns det någon seriös sådan som kan rekomenderas?

Jag har aldrig provat, det känns lite osäkert/ oseriöst och framförallt skitdyrt!! Det finns säkert massor av bra linjer men det är inget för mig.
Jag tycker du ska lägga dom pengarna på att träffa ett medium eller tarotläggare i verkligeheten. Det kommer nog ge dig mer. Dessutom jobbar väl en del medium via telefon, det kanske kan var något. Kolla vår mediumlisa här på ÖN om det finns någon lämplig i närheten av dig.
Lycka till Kram Åsa

helt enig med morsan, ikke ring en betal-telefon, dra heller på en ordentlig sitting, eller ta kontakt med en som kan gjöre det over telefon- til en helt annen pris :)
Det är inte bra att ringa telefonlinjer när du kan träffa ett medium live. Och att du även kan gå på Alternativmässor där du kan välja mellan olika medium. Carolyn Taylor finns ju på dessa mässor hon är känd. Samt handtydning och ögonläsning säger mer om en person efterson allt står skrivet i handen och ögonen om framtiden.

Provade för många år sedan att ringa en sån här linje. Men det gav mig inte ett dugg.

#3 Carolyn Taylor? Är det hon som byter förnamn emellanåt? Hon jobbar på många mässor, har hetat Katarina, Carina bland annat. Säger att hon jobbar som Nostrademus?
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Sofie28 Jag har skickat ett par PM till dig, men såg nu att dom var oöppnade, kollade din sajt och såg att du inte aktiverat den, så då kan du inte ta emot PM…
jag tror inte att det är särskilt seriöst. har pratat med en som har jobbat på en sån telefon-linje. bättre att lägga pengarna på ett seriöst medium.
~ mayolica ~