Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterdrömmardrömtolkningar
Läst 853 ggr
plejaderna
0

Drömtydning/tolkning

Oftast kommer man ju att i drömmar att se sådant somman har haft att göra med på dagen, samt ev sina tidigare liv, samt i drömmar få besök av någon släkting eller sin skyddsängel.

Eija
0

Det håller jag med dig om…oftast så visar drömmarna oss vad vi går och funderar på och bekymrar oss om…ja, sådant som vi tänker mycket på just för tillfället….

Och sen att man möter sina kära i drömmar, det kan jag intyga…för det har hänt mig många ggr….

[Hellas]
0

Jag drömmer också oftast om det som inträffat under dagen, ibland brukar jag tycka att jag skulle få övertidsersättning från jobbet eftersom det kan kännas att man jobbat hela natten Flört!

Det som är bra är ju att i drömmen får man lite insikt och distans till saker och ting som inträffat under dagen. Ibland kan man ju i drömmen inse att man kanske överreagerat på någonting så att det dagen därpå känns mycket bättre eller så kan ett eventuellt dåligt samvete släppa då man får insikt om att man inte ska ha dåligt samvete för någonting man inte kunnat göra på ett annat sätt.