Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: andarspöken
Läst 1408 ggr
mketfla
0

att känna av....

jag har alltid trott på ett liv efter döden, ända sedan jag var pytte liten. men jag har aldrig sett andar eller andra väsen. jag är mycket intuitiv. kan läsa av människor efter ett handslag, jag lägger ihop  allt som i den  svåraste matten. för mig är det enkelt.

men jag är inte medial. jag känner på mig att jag skulle kunna öppna upp mig….. men jag är liv rädd… det funkar inte, jag sover alltid med lampan tend. min fråga är, min älskade mamma som dog i februari, som jag så gärna vill träffa. känna på något vis igen - saknar henne så. - hur ska jag göra för att se,och  hur tror ni hon kan komma fram, när jag är så rädd ( rädd för andar. känner hon att jag är rädd?? min äldsta dotter kan se och känna av andar, även min farmor.

Mizzi
0

Om det är meningen att man ska "SE" så kommer det först när dom anser att man verkligen är mogen för det "tror" jag.

Innan dess så ska du vara uppmärksam på dofter, känslor, musik, minnen, mm.

Ofta tar dom kontakt genom just det för att visa att dom är här.

ewapewa
0

Man kan ju träna upp sin förmåga men även be om hjälp av de som gått över. Jag är övertygad om att din mamma är med dig och att du kan be henne om att ge dig ett Tecken eller att hon på något sätt ska visa sig för dig. Jag kan förstå människor som är rädda för att ha kontakt med andra sidan, men jag har aldrig fått några obehagliga upplevelser i min kontakt med den. Däremot har jag fått uppleva en rad underbara händelser och fina möten. Så, ta det i din takt och fråga dig vad du är rädd för- egentligen. 

Lycka till! Kram Ewa