Sanningen
Vi har ALLA vår egna länk till andevärlden ! Den länk som är unik för var & en av oss ! INGEN står utanför denna utan var & en kommer att kunna ta del av det många idag tror…bara är vissa utvalda förunnat !
Varför behöver vi skapa jury , certifikat , skola , uttagningar mm om medialitet & andlighet inte har med pengar, makt ,hieraki & personliga vinster att göra ? För mig är detta två helt motstridiga världar , "du kan-du kan inte" !
ALLA har tillgång till Sanningen-utan att behöva gå igenom någon "guru" ! Det är min tro & övertygelse !
/Anna
Bra skrivit Anna ,håller verkligen med dig i det du skriver. Det är ju så att allt handlar om pengar "tyvärr" och när pengar styr så finns även maktmissbruk , ruttenhet och avundsjuka inblandad och det märker man snart.
Som du säger Anna, har alla tillgång till sanningen och vår egen länk till andevärlden/kram
FINT SKRIVET
Instämmer!
Men får väl tillägga att jag tycker inte att det är fel att ta betalt för tjänster om det ger mat på bordet. Däremot så ogillar jag skarpt när någon rider på sitt kändiskap för att ta ut ocker priser. Och vad som är ockerpris eller inte överlåter jag till var och en att ha en egen uppfattning om! Eller ingen uppfattning alls;)
Jag är övertygad om att någon som inte är så känd och som inte tar så mycket betalt kan ha minst lika mycket att lära ut som en känd person som tar lite mer betalt. Längre tillbaka så växte en del medium av att vara i livet bland människor, ständigt hjälpandes och närvarande. Livets skola. Oj, jag går igång lite här känner jag.
Förlåt jag menar inte att trampa någon på tårna.
Det är nog så att alla varianter behövs för lärdom och motvikt. Egentligen. Hm. Nej nu har jag snurrat klart!
Kram på er H

#anna-08 ja den disskutionen har jag tagit del av mycket….om man ska gå tebax till bibeln…så kan man tolka…jesus fick ju fisk och bröd för att dela med sig….det växte i hans korg….en gåva som han fick hjälp av….min disskution är…vi som bär på den skall ge den som är i behövande för det samt att vi skall lära ut till andra..men man måste oxå vara realist och se sig om att man kan leva och mat till bordet..men därimot kan man ge till de som kommer förbi….om alla skulle gå ihop så skulle vi kunna hjälpa många att slippa lidande här på jorden…Vi har alla en guru inom oss…det är bara att ta fram den….

Håller med dig fullständigt Anna 
Kram
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Hoppas vi ses snart ;) Kram

#6 Det gör vi nog, jag ska åka till dina trakter nån gång i vår och då ska vi se till att ses 
Kram
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus