Healing
Hej alla här på ÖN ;)
Det fanns en tid då jag trodde att healing var en gåva som endast vissa utvalda hade, likaså medialitet/clairvoyans,telepati mm mm Men ack så fel jag hade ! Jag lyckades lära mig healing, jag tränade under ett år men själva healingen lärde jag mig mycket snabbt ! Jag insåg givetvis att kan jag-så kan ALLA!!
Sedan dess har jag lyckats hjälpa många som funnit SIN EGEN kunskap & det glädjer mig varje gång då man ser vilka fantastiska inneboende förmågor & kunskaper ALLA människor har inom sig ! För dig/er som vill jobba med healing, för hemmabruk eller för att hjälpa andra kan jag varmt rekommendere(av egen erfarenhet) Meditation som är det bästa sätter att hålla energierna "uppe i balans" !Ju högre viberationer man som healer själv har i sitt energifält desto mer & klarare ljus kan man kanalisera till mottagaren !
Ansvaret som healer : Jag känner personligen att man måste ha tillåtelse av personen/mottagaren för att ge/sända healing, inte bara gå på sin känsla "han behöver säkert healing, han är ju så sjuk"! Man behöver ju inte be om tillåtelse "högt" men då bör man absolut göra det på det själsliga planet ! Jag har ju ingen rätt att bestämma vad någon annan behöver !?Ibland kan ju också en sjukdom vara otroligt viktig för en människa på ett själsligt/djupare plan!
Kärlek kan man ju aldrig sända för mycket av , det skulle vi alla behöva göra flera gånger om dagen , tänk så mycket vi skulle åstakomma tillsammans ;)
Önskar er en härlig dag ! /Anna

Tack Anna för det här inlägget! Det är så sant som du skriver, håller fullständigt med dig om det här. Att ge kärlek både i stort och smått varje dag både i tanke, ord och ageranden ger så mycket, att få kärlek varje dag är något vi alla behöver. Mer kärleksfulla energier bör spridas!
Varma kramar!
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Visst kan vi tillsammans göra mycket !
Ett tips jag kan ge till intresserade är att starta en healingcirkel, där healern går runt & kanaliserar kraften till var & en i cirkeln !
En mycket stark & givande upplevelse *Kram*
Övning ger färdighet:-)
Lägger du ner energi i det andliga så ger det resultat
Härligt!
Jane
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"