Kanalisering söndag 12/10
På söndag kl 18.00 och 19.00 är det dags igen för kursdeltagarna att göra kanaliserings-övningar för er medlemmar här på ÖN.
Det går till så att ni som kommer med får tillgång till den låsta delen och en av deltagarna läser av dig genom ett foto, flera av dom försöker också att få kontakt med någon som du har på andra sidan och förmedlar budskap till dig. Jag finns med i trådarna och hjälper till där det behövs.
Om du vill och vet att du kan på söndag så skriv upp dig här i tråden.
Övningen pågår ca en timme och det är som sagt övningar för deltagarnas utveckling, en del har övat länge och andra kortare tid eller för första gången.
Det här är för att dom ska få öva så ni som ställer upp blir till en stor hjälp i deras utveckling.
Lördag kväll eller söndag f.m gör jag en lista på er som har kommit med och senast söndag kl 14 måste du ha skrivit i den tråden så vi vet att du är med för det har inträffat att vi har fått ändra i sista minuten vilket inte blir så bra.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Hej!
Jag finns tillgänglig båda tiderna på söndag kväll 
Hur går kanaliseringen till? Via mess i forumet? Telefonkontakt? 
Hur som helst, jag kan och vill på söndag.
Hej jag finns och kan kram
Jag kan oxå!

Jag ställer gärna upp.

#2 Det står i inlägget hur det går till. Man kommer in iden låsta delen här på forumet och där sker kanaliseringen i trådar som här men man har en egen tråd tillsammans med den som kanaliserar. Det är inget som övriga kan se på forumet.
Elisabeth
#6 Aha, OK! Tack för att du klargjorde för mig (ny medlem) om hur det går till. Ha en härlig dag, allihop! 

Vill gärna vara med!!

Jag kan gärna ställa upp som övningsobjekt. Jag kan båda tiderna.
Amor vincit omnia

Jag kan på söndag
Jag kan bägge tider….
jag kan bägge tiderna
mona43 sajtvärd på Epilepsi ifokus
"Hur jag själv mår och känner kan bara jag själv veta"
"Ingen är felfri"
Jag är gärna med och kan båda tiderna 

Jag är gärna med och kan båda tiderna.

Hej!
Jag kan om det skulle behövas.. Båda tiderna funkar för mig 
Jag kan oxå båda tiderna :)

Ja jag vill!! kan båda tiderna. Nu håller jag tummarna.
"Vandra i skönhet"
Kram Xinluo
Ser att det finns många nya här som vill, så självklart att dom går först….har ju varit med en gång…och det var sååå kul…men jag finns till förfogande på båda tiderna om det skulle bli så…..
kram/Eija
Om det blir någon över så får de gärna öva på mig, jag finns tillgänglig.

vill jätte gärna va med o kan både tiderna..kram

Vad roligt att så många vill och kan vara med :) Nu kan vi inte ta med alla denna söndag men det här är varje söndag så en ny tråd kommer varje vecka så jag tror att ni alla kommer att kunna vara med :)
Elisabeth

Jag kan på söndagen
jag tycker att det skulle vara spännande att vara med.
~ mayolica ~

Puttar upp
Medarbetare på Feng Shui och Indien

Ja här är en till som kan stå till förfogande. Fast jag vet inte riktigt hur detta går till. Jag menar kortet på mig då. Vart ska det läggas?

Jag kan men ser att det är så många redan..

Det är inte såmånga av kursdeltagarna som kan den här söndagen men dom som kan kommer att skicka pm till er som ska få vara med och kanaliseringen sker genom pm istället idag.
Elisabeth

Bara en liten nyfiken fråga såhär på söndags förmiddagen, hur väljer ni ut vilka som ska vara med på kanaliseringarna? 
Ha en härlig söndag! Kram
I am here 
Många Goa Kramar
Annisangel
Hej. Det var ju synd.Vi får väl svamla här ikväll ändå. Fast det kanske inte blir så mycket av för min del. Svågern kommer nog ikväll.
Men Nu sitter jag här en stund, så vill nån öva så
.
Ha en fin söndag allesamman
Var rädda om varandra

Jaha, och jag var för sent ute…..igen…

Om jag möjligen skulle bli med, så överlåter jag min plats för någon annan denna Söndag. Jag tror nämligen jag kommer att få Främmande ikväll.
Men jag återkommer med ansökning om en annan Söndag.
Lyckat till alla kursdeltagare som skall utföra detta och till er som blir utvalda att få vara med. Det är verkligen intressant.
Men som sagt ikväll kan jag troligen inte.
Kram till er alla!
Britt-Marie
Jag står också till förfogande om någon plats skulle öppnas upp. :)
Kan båda tiderna! 

Även jag kan båda tiderna om det finns möjlighet. Det är massa galna prylar som händer i mitt liv nu, så kanalisering vore spännande.
Är det redan klart om vilka som ska vara med eller??
#35 Hej Puppan, se inlägg #27, det hela är tyvär inställt
Jaha okej.. det hade jag missat.