gåshud
Ibalnd sådär helt plötsligt så får jag gåshud och fryser jättemycket .. asså det kommer helt plötsligt sådär .. Kan det vara något som har med en ande att göra eller så ?
Visst kan det det….
:O läskigt .. Jag e livrädd för andar och sånt .. :S

Du behöver inte vara rädd. Att få gåshud och frysa kan vara att du känner in något energimässigt men det behöver inte vara en ande, det kan vara något helt annat, du kan känna av en annan persons energier eller så kan du känna in något medialt. Man kan även känna så om man funderar på något, s.k sanningsrysningar. Du kanske funderar på om något är rätt eller fel för dig och så kommer en rysning, sen kan det också vara så att du känner av en energi från andevärlden men det kan ju mycket väl vara någon när och kär på andra sidan som finns där så ta till dig det du känner på ett positivt sätt är mitt råd.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Åh precis nu när jag läste ditt inlägg elisabeth så börja jag frysa å rysa över halva armen :S det e ganska häftigt .. Dettta skrämmer ju inte mig men om jag skulle se en skepnad komma gående så skulle jag nog alldrig komma in i det här huset nå mer! :P