OT Körkort och bil
Som många av er redan vet så köpte jag en bil för några veckor sen och jag har börjat med körkortet och det går jättebra :) Läraren säger att jag kör så bra så det kommer att gå snabbt vilket känns jättebra :) Att se min bil stå härute varje dag är en sporre för mig, jag vill ha mitt körkort imorgon! Min son får agera chaufför just nu men det gillar han för han tycker att bilen är så jysst så han vill ha den själv ;) Men han får nöja sig med sin BMW :) Jag är förvånad själv över att det går så bra, jag har bett till mina guider och mina nära på andra sidan om hjälp så jag tror att dom sitter där i baksätet och ser till att jag gör rätt, eller vad tror ni?
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Självklart kommer de vara med dig och rätta till eventuella problem fast jag tror då inte att det behövs, du kan ju själv
!
Jag håller alla tummar och tår för att det kommer att gå finemang:)
Hej du!! Du har väl varit chafför tidigare??? Det här fixar du!! NU ger du allt på detta!! Skit i allt annat!! Kram Maili

Jag tror du fixar det. Bara att lägga prestationerna på hyllan och ta det med ro.
Nöja sig med BMW
Nu blir man ju lite nyfiken på vad du har för flashig bil
Härligt Elisabeth, det låter ju lovandes av din lärare…..och dina kära sitter nog där i rad i baksätet och bara puschar så mycket dom orkar…

Det tror jag säkert att dom gör Elisabert. Jag hoppas att det skall gå bra för dig. Jag vet att det gör det. Min dotter Claras mamma håller på med körkortet med. Jag håller tummarna för er. Ha det gott Vi hörs
Härligt Elisabeth:-)
Lycka till!
Kram Jane
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
Lycka till Elisabeth
Kram Tina
GRATTIS Elisabeth!! Det är kul att höra att det går så bra för dig!!
Jag kan nästan se dina guider och dina kära när dom sitter och viskar: "Här måste du köra väldigt lugnt för snart kommer du möta ett djur!" 
Många Goa Kramar
Annisangel
Självklart är de med och hjälper dig Elisabeth!
När jag pluggade på komux och tyckte det var så svårt med matten. Så fick jag en ide. Tänk om man kunde gå i trans under matteprovet och be någon matteproffessor komma och göra provet i stället. *fniss*, Men då skulle det väl bli fusk. Fast vem skulle avslöja mig? Ingen skulle tro på den förklaringen i alla fall.

De är med dig asolut!kommer att gå galant för dig ska du se!du verkar så sporrad så vipps så har du din styrlapp!
Ja Elisabeht!
Jag vet att det låter helflumit, men jag har hjälpare med när jag kör. o folk tror inte man är klok ( o det är jag nog inte )
Så helt klart så har du hjälpare med dig som ser till att det fungerar
Lycka till. Lena
Lena.P är jag i verkliga livet.