Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: sorg
Läst 891 ggr
Elisabeth-J
0

Sorg och saknad

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Idag har jag haft en från andra sidan med mig som hela tiden vill framföra den här låten. Jag tillägnar den idag till alla er som känner sorg och saknad. Red_Lady med familj, Vadermon och oss alla andra. Personen som jag har här idag tycker om den här låten och jag valde att ta fram den med Nanne vilket har en orsak då det finns många tankar till släkt och vänner på andra sidan.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

engelen-
0

Tack Elisabeth. I maj var jag på dubbel begraving där spelades just den låten. Visseligen på engelska men den berör mycket

/ Helena

stina63
0

Tack Elisabeth för den fina låten. Den berör mig väldigt mycket

Kram Tina

Britt-Marie
0

Tack Elisabeth

En vacker låt.

signemo
0

Tack Elisabeth. Visst är den fin låten. Spelades på en av mina bästa vänninors begravning. Kram

Var rädda om varandra

kybele
0

tack Elisabeth… denna låten spelades då min vän för många år sedan begravdes dock på engelska men endå.. minnet av henne väcktes igen och jag har fått gråta en skvätt och de tackar jag för..

mommo
0

Tack Elisabeth, jag minns mina nära avlidna, ögonen tåras, fast det är något fint…

TantAlma
0

Mycket vackert! En stor kram till er alla och särskilt ermed sorg.

Med ljus och värme

Alma

Vadermom
0

Tack Elisabeth.

Är så rörd att jag knappt kan skriva Glad

Skickar all min värme och kramar till er som saknar någon just nu

Erika-A
0

Tänkvärd text och vacker är den allt! Kram till er alla med eller utan sorg.

Jasmina
0

Tack även från mig Elisabeth. Har en tid dagligen bett mina andehjälpare om stöd över stormiga vatten som jag måste passera. En stor kommer imorgon så detta kändes härligt att lyssna på. Glad

Kram

Eija
0

Den är så vacker både på Svenska och Engelska……

[SusannaK]
0

Så vackert…………………

lolloann
0

När min kusin begravdes för 5 år sedan var det en kompis till han som sjöng den här låten. Jag gillar Nannes version otroligt mycket och det är den som spelas här hemma när jag känner mig ledsen. En annan ung nära släkting som också gick bort för 5 år sedan ( samtidigt som min kusin)  hade 'Forever young' på sin begravning. Kan fortfarande inte höra den utan att gråta.

På min begravning ska It's my life med Bon Jovi spelas. Det står i mitt Vita Arkiv.  Det finns en lugn version av den inspelad av honom och den skivan med den låten finns undanstoppad på säkert ställe. Mina barn vet var.

mabia
0

Tack Elisabeth!

Otroligt vackert….jag får rysningar!

Kram, mabia

uskan
0

jättevackert tankarna går till framförallt mina älskade brödrar som dog hastigt från oss dec 2004 dec 2007 hoppas på att dom funnit varandra kram uskan

wolfie
0

Tack Elisabeth!Tårarna bara rann..den är så vacker..

Red-Lady
0

Tack Elisabert den var så gran och vacker.

Du har ett gott hjärta