Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: meditation
Läst 1091 ggr
uskan
0

meditations skiva

hej alla undrar om någon som har terry evans meditiationsskiva bergmeditation och undrar då vad ni tycker om den har precis läst hans bok vilket varrn jättebra  bok och skall även beställa hans skiva så det hade varit kul och fått höra om vad andra tycker om den, har några andra skivor men jag tror att det tar tid att hitta sin egen som man kan verkligen koppla av till har inte funnit den där riktiga än förutom då iris hall den är bra men vill gärna ha en till att skifta med.

I-am
0

Hej. Jag har hans skiva. Jag är inte så bra på att meditera. Den har bara används en gång och jag hann bara upp för kullen sen somnade jagSkäms Men jag tyckte den var mysig, Och jag har hört mycket gott om denGlad

Vibeka
0

Hej

Jag har använt BM= bergsmeditaionen under 5 år nu och jag stormtrivs med den!!! Det som är så bra med den är att den går att använda både till mitt mediala arbete då jag använder den i min cirkel samt att jag öppnar upp till den, men också och inte minst för att utvecklas personligt! Den är värd guld! Så lycka till och njut Glad

Ljus Carina

uskan
0

tack snälla för svaren ja då är det bara till att beställa denna skiva jag skall tala om sedan vad jag tyckte om den, ha det så bra alla

carip
0

Jag använder den ofta.

Jag går just nu på Bergledarutbildningen hos Terry Evans för att få använda denna i meditationsgrupper. Det är en mycket kraftfull Meditation - du lär känna dig själv. Du kan inte gömma dig för dig själv och kan på så sätt "skala" av dig gamla mönster och komma ut som en bättre och helare människa.

/Carina

kybele
0

Jag har använt den skivan men för mig var den inte alls bra.. men därimot iris halls secret garden är superbra för mig

luxplyr
0

jag har hans skiva medGlad 

Jag va på storseans  i Örebro på honom.

Då när det va paus så satt han och skrev aotografer, jag gick fram till hans bord då.

Och köpte skivan bergsmiditation, och då skrev han sin aotograf.

jag och min moster eva pratade lite med han med.