häftigt:D:D
Idag förutsåg jag flera saker t.e.x att det va en av min personal som kom in efterv att va ute vi kan kalla henne x det e många som går ut å röker men när dörren öppnades kände jag direkt att det va x som kom in.Sen när vi skulle gå ut å äta förutsåg jag att skatehallen va öppen det va den, sen när vi gick hem förutsåg jag att den skulle va stängd det va den sen förutsåg jag att det skulle komma en bil den kom sen förutsåg jag att det skulle komma en annan bil det gjorde det( vi gick i ett område där det inte brukar åka så mycke bilar) så höll det på tills jag kom hem e det lättare å förnimma när man e utomhus???? Jag tyckte det här va skithäftigt.Å en annan gång har jag haft sanndrömmar om när sas planen störta inte så muntert mken iaf:):) ville bara berätta det här

Vad roligt för dig! 
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Ja, det känns helt fantastiskt:):)bara jag inte förutser nått "otäckt" som t.e.x det här mä sasplanen då blir jag lessen:(:(Det slipper njag helst om det går

#2 Bestäm dig bara för att du inte vill se något negativt utan bara få veta dom positiva sakerna :)
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
ja, det ska jag visste inte ens att man kunde sålla bort bara sådär tack för tipset