Minna tankar
Att saknaden efter min son Klas-Åke kan kärnars så svårt.
Den tomhet han länade oss det är svårt tycker jag.
Men jag vet att livert måste gå vidare hur svårt det än är.
Jag måste försöka att gå vidare för jag har ju Tre vinna barn till
som jag är så glad i .Och mitt lilla barnbarn som gör oss så glada. Och nu skall jag bli mormor igen. Vi är så glada för det.
Och att ni alla här är så snälla. Det känns tungt och sitta attt
skriva här. Men man känner ett lung att skriva till er alla här.
Man vill ju inte mista sit barn ennan sig skjälv.
Så nu till er alla. Var rädda om er. Tack för mig Jag kommer sägert att skriva mer till er. Ha det gott.
Fortsätt att skriva Red-Lady…med all rätta….lider så med dig…visserligen vet man ju att tiden läker såret som är vidöppet just nu…men det tar sin tid…..kramar om dig, och gläds med dig i det som ändå gör dig glad i denna stund…..
kram/Eija
Hej Vännen.
Tack för att Du skriver. Det känns bra att Du orkar skriva.
Man kan behöva både skriva, skrika, skratta, gråta när man misst någon kär person. Att missta ett barn är väl det värsta som kan ske.
Själv satt jag ofta i bilen och prata för mig själv med mina avlidna vänninor. Jag grät , jag skällde ut dem för att de hade mage att dö när vi behövde dem. Sen skratta jag åt fina minnen. ( och jag är helt normal). Jag behövde också prata med andra om min saknad.
Det klart Du kommer att gå vidare. Ta vara på stunderna av glädje med Din övriga barn och barnbarnen. Gläds åt minnena av Klas-Åke.
Men tillåt Dig att sörja också. Lått sorgen ta den tid det tar. Den kan man inte skynda på. Men glöm inte ta vara på glädjeämnena imellan.
SIst vill jag gratta DIg till att skulla bli mormor igen.
Många varma kramar från Signemo
Var rädda om varandra

Det brukar hjälpa en aning att skriva..så skriv hur mycket du vill..du har vårat stöd härifrån..
Kram Carina
Vad härligt att bli mormor igen:-) Förstår din smärta efter Klas-Åke, en varm och fin männska!
Att tala eller skriva av sig sin sorg är att bearbeta den - vi finns här och vi lyssnar när du känner att hjärtat rinner över!
Klas - Åke ledde ju in dig här med clarsmamma med av en anledning - han viste att det skulle hjälpa dig i din sorg!
Varma Kramar Jane
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
Skriv på, vi är här och lyssnar på dig, kramar / Cathrine