Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettupplevelser
Läst 1088 ggr
Trigintipetala
0

Varm energi...?

Jag har ett antal gånger upplevt att jag översköljts av någon slags varm energi, som strömmar från huvudet och ned över hela kroppen. Det har känts väldigt behagligt.

Vid ett par tillfällen har det hänt när jag varit ledsen - och jag har känt det här som en slags tröst.

Vid ett annat tillfälle hände det efter att jag haft en mycket obehaglig upplevelse/dröm i mitt sovrum.

Nu var det länge sedan det hände senast.

Jag kan istället nu ofta uppleva att det känns konstigt på huvudet, som om håret står rakt upp. Och jag kommer på mig själv med att stryka mig över hjässan då och då.

Kan nämna att jag ibland har föraningar och sanndrömmar.

Någon som vet vad den här varma "energin" är?

Trisha
0

Du beskriver väldigt tydligt hur det känns i min värld när jag ger/får healing och när en stark kontakt med andevärlden infinner sig.

Det är min upplevelse, men det är förstås bara du som kan veta vad det är. Låter ju underbart i alla fall.

Medarbetare på Övernaturligt i Fokus

Trigintipetala
0

Tack för spännande svar, Trisha. Så det var alltså healing jag fick :-) Har undrat så mycket över detta.

Frågan är bara varifrån (eller från vem) jag får detta…

CarolineO
0

#2 Jag tror också att det var ngn som gav dig healing! Jag känner precis likadant när jag får & ger healing!

Britt-Marie
0

Den där känslan har jag också haft. Varm energi som strömmar över mig och så att det känns som det pirrar i hårbotten. Det gör det just nu i skrivandets stund.

En gång fick som ett ljummet fält omkring mig, det kändes som om jag var inne i en bubbla på nått sätt. håren på armarna stod rakt ut, men ändå inte på något obehagligt sätt. Denna bubbla följde mig vart jag gick, men då jag var på vissa ställen så blev känslan starkare.

Känna på mig saker har jag märkt mer och mer att det stämmer. Förra helgen så satt jag och sa till min sambo då vi tittade på Postkodmiljonären, att jag skall skaffa en lott på det här. Har tänkt det länge, men det har inte blivit av. För det kommer snart en vinst till Kopparberg, jag kände det så starkt. Och nu på Fredag så kommer de att delas ut vinster här i Kopparberg eller det har redan gjorts för de filmade här i förrgår tror jag det var. Dock inte någon vinst till mig för jag hann inte skaffa någon lott. Men kul ändå att det blev vår lilla by som får vinst denna gången.

[Hellas]
0

Jag får den känslan i två olika typer av skeden.
Dels när jag får healing eller när man har en vädligt stark Meditation i Cirkelform där energierna roterar starkt eller när jag har kontakt med andra sidan, det är lite av startskottet eller startkänslan för att jag har någon med mig.

wolfie
0

Det där upplever jag lite då och då när jag har någon från andra sidan med mig..väldigt trygg och behaglig känsla är det..

Lazarus
0

Jag brukar uppleva samma sak rätt ofta …en natt kände jag händer som strök min rygg , ibland får jag gåshud över hela kroppen nästan  känner ibland som om någon berör mit huvud..men då brukar jag ofta stanna till och försöka kontakta den /det som berör mig,men det händer aldrig nåt mer…lite tråkigt…gör jag nåt fel kanske?

Trigintipetala
0

Tack för alla spännande kommentarer! Härligt att få höra att många av er upplevt samma sak :-) för visst är det en härlig känsla?

Jag hoppas jag snart får uppleva detta igen och då förstå mer varifrån och från vem det kommer. Kan bara säga att det känns väldigt bra och kärleksfullt.

Kram till er alla!