Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettofftopic
Läst 935 ggr
nero
0

Märklig upplevelse

Hade en underlig upplevelse i dag på fm ,hade lagt mig på soffan att vila en stund medans jag väntade på att tvättmaskinen skulle bli klar. Slumrade nog till en stund, drömde om en vän som inte finns med längre, och att jag fick reda på att denne inte var död utan bara hade låtsas….kände hur någon tog min hand o ja vet att jag nästan vakna till då för de kändes så verkligt….låg en stund o kände hur någon höll min hand…..men sen så försvann känslan handen som höll i min gled i väg. kände mig så nere efter detta, har gått o grubblat hela dagen va de va ja upplevde…starka känslor , verkligen.

Kände bara att jag ville berätta har aldrig upplevt nå liknande förut!

Kram på er // Nero

Eija
0

Vilken berättelse nero, har varit med om liknande saker…..väldigt omtumlande….

Min änglasambo som dog, kom till mig och låg bredvid mig och krama om mig ungefär en månad efter hans bortgång…först reagera jag med att han bara krama om mig som han brukar och jag log där i sömnen…men sen vakna jag ur detta och bara flög upp och blev helt klarvaken….min känslor då var både glädje och sorg….

Då förstod jag att han hade kommit för att trösta och säga hejdå till mig….ja, det var ett av det starkaste jag någonsin har upplevt av en sådan kroppslig berörning…den var så verklig……

Så för mig låter det som att din vän hade kommit för att hälsa på dig…

hinzidi
0

har opplevd noe av det samme flere ganger, og det er så herlig!

jeg har blitt tatt på magen, skikkelig, som om noen ville jeg skulle våkne opp, og kanskje lysna til magen? Det kjentes veldig fysisk ut. Det har jeg opplevd andre ganger også, noen tar på ansiktet mitt, og det kjennes fysisk ut, noenganger en finger som dytter borti meg, så hodet mitt blir dytta fysisk også, og andre ganger kjennes det ut som en hel håndflate på hele kinnet mitt. Og de gangene er det varmt, og ikke alle disse kalde brisene, som stryker på.

heftigt! :)

nero
0

Kul o höra att fler upplevt samma sak!

Och precis som du säger hinzidi så kändes det varmt, va så verkligt!

Får hopps på mera på hälsning, för om det är som det va igår så är dom varmt välkomna!! Härlig känsla fast precis när ja vakna till så kändes det lite sorgligt men nu så här efteråt så känns de bra!