Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettsorg
Läst 877 ggr
Kenzo
0

Pappa

Hej

Idag känns det inte kul det skulle varit min pappas födelsedag. I november den 14 är det 10 år sen pappa gick bort men det känns lika tungt fortfarande. Och den 7 nov min styvfar(min andra pappa) det är ett år sen nu fy fn vad det är tungt men nu har jag fått skriva av mig lite. Ha en bra kväll alla kramar Tove

hinzidi
0

Jeg föler med deg.

I dag er det pappa-dag, en dag for å la minnene komme tilbake, og kjenne på din pappas tilstedevärelse i deg selv, hans kärlek.

*kram*

Eija
0

Känner med dig Kenzo, det kan inte ha varit lätt att mista två pappor…..sänder varma kramar till dig…..

Min pappa dog för 26 år sen, men det finns så mycket jag hade velat fråga honom, som jag aldrig fick veta….sådant är tråkigt…så man skall vara rädd om varandra här i detta nu……..

kram/Eija

[Hellas]
0

Jag tänder ett ljus ikväll för dig och dina pappor, de finns ju med dig men det är en föga tröst när man känner sig nedstämd och ledsen

Många kramar Kenzo

Trisha
0

Varmaste ljusenergier till dig! Tungt när pappa inte finns där i fysisk form, även om vi här inne vet att dom finns där i annan form…

Medarbetare på Övernaturligt i Fokus

Britt-Marie
0

Känner med dig. Min pappa som dog förra året i slutet av Augusti. Min pappa var född den 6 november 1923 och skulle ha haft 85 års dag i år. Det blir extra tungt vid vissa tillfällen och farsdag är det snart med.

Tänder ljus ikväll för både dina pappor min pappa & mamma som dog året innen pappa och alla andra som har sin resa där på andra sidan.

Jasmina
0

Varma tankar till dig Tove

wolfie
0

Varma kramar till dig!

[Chakra]
0

Kram till Dig!

Kenzo
0

Tack alla för era fina ord dom värmer.

Nu är det bara 7 och 14 nov kvar på fars dag åker vi till sydafrika så då hoppas jag att jag tänker på annat en stund iallafall.

#1 Hinzidi jag förstog inte allt men fick fråga min syster som bor i Löken lite utanför Oslo  så nu tror jag jag fattar vad tilstedvärelse betyder. /Tove