Äntligen!
Måste bara få säga er att jag äntligen börjat må bra igen,har fungerat som jag ska hela dagen!otroligt!har känt mig så underlig i några veckor,trott att det varit än det ena o än det andra..mage som krånglat dessutom..men inte ens den stör mig just nu..vad det än har varit så har det gett mig en skjuts på vägen..
Jag har fått uppleva så många saker när det gäller det mediala,trodde det var väck när jag mått dåligt..men icke..det har bara blivit starkare o jag har nog övat omedvetet,t.o.m drömmarna blir tydligare,men glömmer skriva ner de bara..
ville bara prata av mig..!
kram carina
Härligt! Hoppas den positiva trenden fortsäter för dig!
Hej. Vad skönt Du känner Dig bättre. Och jag tycker det är så skönt när andra också behöver prata av sig.
Så skriv du bara. Ha en skön och fin vecka.
Var rädda om varandra

Skönt att du mår bättre, och också skönt att du delar med dig att du inte varit på topp. Märker att många, inkl mig själv, drar oss undan när det inte känns så bra. Jag tror vi alla har perioder när vi går igenom saker, utvecklingen pågår ju hela tiden. Ingen vill ju stanna kvar där, så inget bra dela med sig för att bara bli struken medhårs, men tror ändå att vi skulle kunna komma vidare snabbare ur det hela om vi bytte erfarenheter.
Säger förstås INTE att du inte delat med dig, Wolffie, fick bara en tanke hur vi många gånger gör när det är tufft. Och ensam är ju inte stark, ensam är ensam.
Lycka till på färden!!
Medarbetare på Övernaturligt i Fokus

Jag har delat med mig,men i smått,men är ju gammalt invant beteende att dra sig undan en stund när jag ej är på topp,känns ju bättre att skriva här om det i stället!så himla skönt att gå igenom saker och komma ut igen eller hur jag ska uttrycka det.Mera medveten just nu om allt,speciellt det mediala,har ej fattat tidigare att "de" finns där,finns där hela tiden,gång på gång har jag fått Tecken,men hela tiden nonchalerat det(som jag ej skulle göra),men när jag började ta till mig det,ja då släpper ju allt så klart!
Haha så enkelt!*lycklig*!
Tack för era ord!