Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: andlighet
Läst 833 ggr
luxplyr
0

upgift i livet

jag undrar om alla har en uppgift i livet , jag undrar om jag har en speciel uppgift i det mediala eller nåt?

stina63
0

Alla har en uppgift i sitt liv och det behöver inte vara något med mediala att göra. En del har till uppgift att ta hand om och vårda sjuka andra ta hand om djur eller barn o s v. Allt omkring oss i livet är en uppgift

Kram Tina

[Hellas]
0

Jag säger som stina, alla har en fantastisk uppgift att fylla i livet och oavsett vad det är så är varje uppgift precis lika viktig som någon annan.
Alla själar är unika och väldigt speciella i sig själva.

Alla människor är mediala, vi föds sådana, sedan utvecklas vi på olika sätt vilket innebär att ett fåtal människor väljer att arbeta som Medium medans de flesta nöjer sig med att använda det i sin vardag, lite för sig själva.
Sedan har vi en klick som inte tror alls förstås.

Om Du vill utveckla din medialitet kan ju bara du själv veta och känna, det beror ju på vilken väg du väljer att vandra.

Jag tror att de flesta medium från början inte alls tänkt att de ska arbeta som medium utan det är något som de tillslut inte kan undgå.
Då har de oftast genomgått många år av att arbeta med andra saker, de har upplevt en hel del som gör att de har en väldigt bred erfarenhet av livet, kanske ofta bredare än vad många andra människor har.

Ett sätt att börja utforska och utveckla sig själv är ju att börja prata med andra likasinnade, en bra början kan vara ÖN eller något annat forum + att det även finns mediala grupper runtomkring i sverige som man kan börja i.