Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: foton
Läst 653 ggr
Emiiliie
0

Orb eller damm?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Är det någon som e kunig på Orber ?

Eller kan se skillnaden iaf?

Skulle vilja veta ! =)

Emiiliie
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Oj glömde skriva att ni får gärna berätta om det är en orb på det första fotot oxå =) för det andra e taget några min senare bara!

Vi bytade bara ställning typ!

[Hellas]
0

Hej, nu hänger jag inte med riktigt, du har ju redan skapat en tråd med detta foto igårkväll, det är ju bättre att du fortsätter dina frågor i den tråden, det blir något förvirrande annars och svårt att hålla ihop det hela.
http://overnaturligt.ifokus.se/Forum/Read.aspx?MessageId=7d7e8fc0-79f1-4e74-878a-b517f1a79014

Som svar på din fråga, jag ser varken damm eller orb fast jag är kanske ett blindstyre så förhoppningsvis kanske andra ser lite bättre.
Tyvärr kan jag inte heller känna någon energi förutom den som ska vara där heller.

Emiiliie
0

Jo jag vetSkäms men jag blev medlem här igår. Och så fattar jag inte heller hur man svarar? så jag vet ej om du ser detta  sen så gör jag allt så hastigt Rynkar på näsan …

Men tack för tipset =) ska hålla mig till dessa två nu hehe .

Tittade du på fotot längst up ?

Fotot som är nr 2 är det inget på !

mvh emilie

[Hellas]
0

#3 Jag ser ditt svar *Ler stort* !

Å skapa gärna måånga trådar men inte om samma foto eller sak, välkommen till Ön får man väl säga då!

Emiiliie
0

haha =) Tack så mkt :) hehe nej,

ska jag komma ihåg =)

Men är du så kallde "Kunnig" när det gäller Orber ?

Eller Läsa av andra?

[Hellas]
0

#5 Jag kan läsa av foton, platser och personer och det brukar bli lyckade resultat.
Jag läser aldrig av någon direkt i trådarna utan via PM eftersom det är oerhört personligt, jag själv låter inte speciellt många läsa av mig eftersom det ibland framkommer sådant som är alltför privat.

*Haha* Kunnig i Fotade Orber…..inte det minsta, jag tror att allt är damm så jag är hur tråkig som hellst.
Jag tror absolut att Orber finns men jag har ännu inte sett något på bild helt enkelt som jag kan tro på.
Jag ser energi med mina ögon men om det är Orber eller ej vet jag inte, det ser absolut inte ut som på bilderna i vilket fall som hellst.