Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: upplevelser
Läst 1580 ggr
Emiiliie
0

Vanlig gåshud eller ?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

kan man få gåshud från kinderna up till hårbotten om det skulle vara någon närvaro kring mig ?

Eller känna att något e i håret och typ någon pillar mig med en pinne eller något  bara på ett ställe och ett tag ?

Kan få det ganska ofta Förvånad sen så känns det ibland som om någon står och  tittar på en på något kusligt sätt

Och sen så är jag Väldans nojig om jag får gåshud och och jag är tex. uppe i i huset hos min mamma så vänder jag mig altid om och springer ner för trappen Atomatiskt? vet ej varför men jag vågar ej vara där själv ?? får den kännslan att det är något där men folk tror att jag bara e för lättskrämd och ser för mycket på Skräck film :|

Men Jag får då gåshud i hela kroppen ??

Och här får ni se ett foto på mig och min lillasyster när vi var på besök hos min mormor om fotot kommer up ? Och det taget nu i helgen. Vad kan det vara ? en orb eller damtuss? vi tog två bilder och på det andra finns det inget Obestämd

Elisabeth-J
0

Man kan känna så som du beskriver och när du känner så nästa gång försök att få en bild eller en känsla av vem det är. Man kan ju känna energier på många olika sätt och alla energier behöver inte vara att det är närvaro av andevärlden, det kan vara din guide eller en annan persons energier också men ju mer man tränar på det så lär man sig att känna in vad det är. Även rädslor som du beskriver här ger ju också reaktioner men det är då dina egna rädslor som gör det också.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Emiiliie
0

Okej men om jag nu skulle få den kännslan igen och det är så mycket fantasi som kommer up ist hur ska man kunna iallafall stänga ute den ? och bara fokusera på rätt sak ? ska man slappna av eller ?Och om det är någon nära som precis gått bort hur ska man försöka sluta att tänka på just den personen då?  

vad är en guide ? =)