upplevelse
En gån va jag hemma hos mormor. Och blev själv en stund så upplevde jag i köcket att jag såg en ande och det va en man, såg den klart och tydligt.
för jag kommer i håg att jag ville ha hjälp med att ta ner en skål från hyllan, och sa hjälp! tyst i tanken.
Då flög skålen fram till mig och sedan bank den ner på diskbänken och då kunde jag ta mig lite joggirt.
Undrar vem denna man va? och om han ville berätta något?

Det var ju snällt att han hjälpte dig att ta ner skålen. Kanske mannen kommer och visar sig igen för dig och då får du förhoppningsvis veta vem han är och om han vill berätta något. Den gången ville han kanske bara hjälpa dig. Fråga din mormor eftersom du var hemma hos henne, beskriv mannen för henne så kanske hon kan berätta för dig vem han är.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Hej, ett tips är att du, vid varje tillfälle du ser eller känner något frågar direkt, det är ju svårt att säga vem det är i efterhand.
Jag ser att du lagt in liknande berättelser i flera olika trådar men samma sak gäller ju egentligen alltid.
Fråga eller känn efter direkt när sådant händer så kanske du får klarhet!
Det finns även superbra artiklar som beskriver en hel del runt det övernaturliga + tips så kolla dessa lite!
Fast jag förstår att det inte är så lätt att förstå allt så självklart ska du inte tveka att fråga!
Välkommen hit till ÖN!
Kram //Hellas